Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar een ssd
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wil graag een grotere ssd in mijn computer zetten, omdat de 120gb die ik nu heb voor mij gewoon te weinig is. Ik zat nog te twijfelen tussen een 250gb of 500gb toen ik deze zag staan. pricewatch: Seagate 1200.2 Light Endurance (SED) 1,92TB
€135 voor een 2tb ssd, terwijl in de nederlandse winkels deze €1461 kost. Ook op de site staat hij gewoon aangegeven voor 135 dus een koopje als dit echt zou kloppen.
Vervolgens zie ik ook dat het i.p.v. een sata600 en sas3 connector is, blijkbaar voor servers met een dubbel zo hoge snelheid. Ik lees op internet wel dat een sata ssf in een sas port geprikt kan worden, maar dat er andersom een converter kabeltje nodig is.
Nu zag ik online dit kabeltje, http://www.allekabels.nl/...tj-bYVLLlfoQmsaAkFw8P8HAQ maar er staat dat ik een sas compatible sata controller ervoor nodig heb. Hoe zie ik of ik dat wel of niet heb? En is er eventueel nog een alternatief waar dit niet voor nodig zou zijn?
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar een ssd
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 256,70 | € 256,70 |
| 1 | MSI Z87-GD65 Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 469,50 | € 469,50 |
| 1 | Samsung HD204UI, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | NZXT H440 Zwart | € 124,50 | € 124,50 |
| 1 | Iiyama Prolite B2783QSU-B1 Zwart | € 321,80 | € 321,80 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Razer Blackwidow Ultimate Chroma (Qwerty) | € 165,95 | € 165,95 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A1600C9A | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Corsair Gaming VOID Wireless | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Gigabyte Odin GT 800W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 46,18 | € 46,18 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.561,53 | |
Ik wil graag een grotere ssd in mijn computer zetten, omdat de 120gb die ik nu heb voor mij gewoon te weinig is. Ik zat nog te twijfelen tussen een 250gb of 500gb toen ik deze zag staan. pricewatch: Seagate 1200.2 Light Endurance (SED) 1,92TB
€135 voor een 2tb ssd, terwijl in de nederlandse winkels deze €1461 kost. Ook op de site staat hij gewoon aangegeven voor 135 dus een koopje als dit echt zou kloppen.
Vervolgens zie ik ook dat het i.p.v. een sata600 en sas3 connector is, blijkbaar voor servers met een dubbel zo hoge snelheid. Ik lees op internet wel dat een sata ssf in een sas port geprikt kan worden, maar dat er andersom een converter kabeltje nodig is.
Nu zag ik online dit kabeltje, http://www.allekabels.nl/...tj-bYVLLlfoQmsaAkFw8P8HAQ maar er staat dat ik een sas compatible sata controller ervoor nodig heb. Hoe zie ik of ik dat wel of niet heb? En is er eventueel nog een alternatief waar dit niet voor nodig zou zijn?