Toon posts:

Ze zijn gek bij de Casema

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon dus in het achtergebleven Zeist, bevalt goed. Maar geen Cable internet, geen ADSL. Gelukkig nog net wel riolering.

Dus ik mail de Casema wanneer we cable krijgen: voorlopig niet. Ik doe een check via hun site: geen cable in Zeist.

Nou dacht ik een week of wat terug, ik zal ze eens narren en vul dus een online-aanvraag formulier in. Heb ik gisteren een brief in de bus liggen waarin ze me feliciteren. In mijn regio kan ik kiezen uit twee gloednieuwe abonnementen |:( Dus ik heb alles maar ingevult en op de post gedaan, het zal wel op niets uitlopen, maar toch leuk als het wel lukt.

ps. Ik weet dat Casema kut is, maar Cable premium lijkt me beter als dat ellendige KPN

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
misschien loopt hun website gewoon achter en is Zeist toch gewoon net zo beschaafd als de rest van NL!
Op donderdag 28 juni 2001 09:07 schreef Smooth2K het volgende:
Ik woon dus in het achtergebleven Zeist, bevalt goed. Maar geen Cable internet, geen ADSL. Gelukkig nog net wel riolering.

Dus ik mail de Casema wanneer we cable krijgen: voorlopig niet. Ik doe een check via hun site: geen cable in Zeist.

Nou dacht ik een week of wat terug, ik zal ze eens narren en vul dus een online-aanvraag formulier in. Heb ik gisteren een brief in de bus liggen waarin ze me feliciteren. In mijn regio kan ik kiezen uit twee gloednieuwe abonnementen |:( Dus ik heb alles maar ingevult en op de post gedaan, het zal wel op niets uitlopen, maar toch leuk als het wel lukt.

ps. Ik weet dat Casema kut is, maar Cable premium lijkt me beter als dat ellendige KPN

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het weer zo'n bedrijf is waarvan de linkerhand niet weet wat de rechterhand doet. Moet ik straks weer een dag vrij nemen, staat er weer een monteur voor m'n meterkast en krijg ik de mededeling: nee hoor, dat kan hier niet. Fijne dag verder. Weer maanden bezig om m'n geld teruggestort te krijgen, maanden bezig om te voorkomen dat ze geld blijven afschrijven etc...

Maar ik ga het gewoon proberen, we zien wel..

Verwijderd

Hier in Oosterhout kan Casema het wel vergeten. KPN komt in september met ADSL en Casema heeft de kabel voor volgend jaar nog niet in de planning.

Verwijderd

Ik help je hopen :) Kabel rules! En Casema wat minder, maar ach....

Verwijderd

Ja laten we hopen dat het goed gaat komen.
Hier hebben we gewoon al tijden kabel

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54
Op donderdag 28 juni 2001 09:50 schreef DSanka het volgende:
Hier in Oosterhout kan Casema het wel vergeten. KPN komt in september met ADSL en Casema heeft de kabel voor volgend jaar nog niet in de planning.
Hier in Bussum hetzelfde :)

(al had ik ook niet de indruk dat Casema uberhaupt ook maar een beetje van plan was om kabelinternet ooit mogelijk te maken)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

ik had eerder gedacht dat deze topic ging over het feit dat Casema (en upc) hun televisie tarieven gaan verhogen om te investeren om met dat geld te kunnen investeren in digitale televisie
terwijl ze niet eens een beetje internet kunnen bieden, dat vind ik pas vreemd :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij moeten ze internet kunnen aanbieden als het netwerk geschikt is voor digitale TV. Of zou je dan stuklopen doordat je wel data kan ontvangen, maar niet kan versturen op dat brakke netwerk ?

Verwijderd

Topicstarter
Krijg nou tieten, ineens roept de MX stream site dat Zeist bij de moderne wereld gaat horen. WHOEHA, fuck de Casema >:)

Mxstream is op dit moment in uw omgeving nog niet leverbaar. Maar vanaf oktober 2001 is Mxstream echter ook bij u beschikbaar! Daarom kunt u Mxstream Basic of Mxstream Extra nu alvast bestellen. En als u Mxstream nu al bestelt, wordt uw bestelling met voorrang behandeld! U kunt Mxstream Basic of Mxstream Extra bestellen op een gewone telefoonlijn of op een ISDN lijn.

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Hmm, ja, Casema zegt wel meer wat... Ik heb anderhalf jaar gewacht tot ik het eindelijk zou hebben.... Eerst zeiden ze over een paar maanden... ik na een paar maanden bellen, duurde het nog een half jaar, ik een poos later weer bellen, toen duurde het weer een paar maanden, ik weer bellen, toen kon het zeiden ze, ze zouden me wat toesturen, maar ik kwam niks... ik weer bellen en toen kon het weer niet :? Weer een paar maanden later gebelt, toen kon het weer wel :D Heb het 1 jaartje gehad en heb nu net ADSL >:)

Koop je eigen eiland!

Verwijderd

Ik heb ADSL besteld bij Zonnet. Goede keus? weet ik veel. Wel heb ik inmiddels al drie brieven gehad:
1. Van zonnet: bedankt voor je aanvraag bla bla bla, binnenkort aangesloten etc
2. Van KPN: We zulleneerst zorgvuldig bekijken of uw aansluiting wel ECHT goed geschikt is voor MXstream...
#. Van KPN: We gaan nogmaals kijken of uw aansluiting geschikt is... als u over 3 maanden nog niets heeft gehoord moet u maar even bellen...
Tsja, ze communiceren tenminste wel, ondertussen betaal ik me blauw aan telefoonkosten, tenmisnte als de rekening komt, want ik heb sinds3 maanden nog steeds geen rekening gezien van KPN. Misschien is mijn aansluiting wel zo slcht dat hun computewr dat niet eens registreerd...

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 09:50 schreef DSanka het volgende:
woon ook in oosterhout, heb net ADSL van Zon besteld, levering over 3 weken

Verwijderd

Topicstarter
Waarom Zon ???
Ikzelf zou denken dat Planet een betere keus was omdat dat gewoon KPN is, toch ???

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Op vrijdag 29 juni 2001 08:01 schreef Smooth2K het volgende:
Waarom Zon ???
Ikzelf zou denken dat Planet een betere keus was omdat dat gewoon KPN is, toch ???
Waarom dan geen XS4ALL?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

in Zeist kan je toch ook ADSL krijgen?

of in jou gebied net weer niet zeker |:(

Verwijderd

ja nu staat er ook eindelijk iets over mijn kutdorpje :) dat het in het 3e kwartaal van 2001 gepland zou zijn...althans op de mxstream site maar bij postcode checks van providers als BabyXL en PLanet zeggen ze van niet
en ik heb ook geen nieuws per mail gehad van providers
en verder niks van kpn gehoord ook
vage boel, 8/9 km verderop hebben ze wel mxstream al een half jaar ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet, maar volgens de site ergens in oktober. Ik kan bijna niet wachten...
Op vrijdag 29 juni 2001 09:02 schreef Metalium- het volgende:
in Zeist kan je toch ook ADSL krijgen?

of in jou gebied net weer niet zeker |:(

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ja dat was in den haag

adsl beschikbaar in jou buurt na september2001

nu staat er, in 2001 is adsl niet beschikbaar bij jou in de buurt

dus moet het nog steeds doen met dat k*t casema.

dus ik zou nog maar ff afwachten en niet te vroeg juichen.

Verwijderd

ja ik krijg t nu als t goed is ook in september ! maar kvraag me tog af hoe de snelheid nu is, xtra pakket kost toch flink wat geld, 75 piek per maand duurder...en tis al zo duur
maar hoe snel is dat basic pakket nou eigenlijk ? echt 1024kbps downstream ? haal je dat uberhaupt weleens ?
en verschilt de snelheid nog per provider of kan ik gewoon de goedkoopste nemen (wanadoo neem ik zowiezo al niet natuurlijk) maar bij de anderen zit wel wat verschil, vooral in de dhz pakketjes, wat wel vreemd is eigenlijk aangezien mxstream die aanbied
volgens site van mxstream geld die actei met 150 piek korting tot morgen maar volgens euronet tot december.......???

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
check voor meer info

www.mordax.com

zie je precies wat de snelheden zijn in jou buurt en kan je ook nog een paar dingen veranderen, per dag, per week of per maand
de snelheid bekijken.

van alle providers.....(iig heel veel)
Pagina: 1