Ja, je split na de AOP: 1 signaal naar de router en 1 signaal naar de antenneversterker.
Ik weet niet welke splitter ik er tussen heb: vanavond kan ik wel een foto voor je maken.
KOSWI4/KOKWI4 : heb/had ik ook. Het zou heel handig moeten zijn. Op de 1 of andere manier zetten ze zich niet echt lekker vast en gingen los zitten. Het kan aan mij liggen hoor, maar ik was de storing zat en heb waar kon goede (3 dubbel afgeschermde) kant-en-klare coax kabels gelegd vanaf een contactdoos en niet meer zelf gemaakt. Op andere punten een "gewone" Hirschmann connector eraan geschroefd.
Het is even een aandachtspuntje mocht je signaalstoring krijgen, hou dan de connectoren in je achterhoofd.
Over dat coax: ik heb 3-dubbel afgeschermd ivm storing 4G netwerk. In flats komt dat voor, maar ook als mijn buurman gaat bellen heb ik dat al meegemaakt.
Voor de zekerheid zou je dus Hirschmann KOKA 9 TS kunnen pakken ipv de (verouderde geloof ik) KOKA 799.
Voor het prijsverschil hoef je het niet te laten. Voorbeeld:
http://www.kabeloutlet.co...ax-kabel-met-nl-kabelkeur
Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120