Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelZilst
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-12-2024
Mijn vraag
Heeft er iemand op deze pracht site ervaring met de Corsair Hydro H115i? Zo ja wat zijn je indrukken hiervan en weet je toevallig ook iets over mogelijke lekkages van dit product?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nog niets. Omdat mijn PC nog in delen ligt en ik wacht op mijn bestelde gereedschap.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gelezen dat bij lekkage vaak door corsair de producten worden vergoed. Ook hiervan weet ik niet of het waar is en is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:00
Ik heb zowel een H80 als een H100 gehad. Beide modellen bleven netjes droog en functioneerden enkele jaren prima. Maar ik heb nu toch een luchtkoeler gescored vanwege de stilte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 639074

MichaelZilst schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:58:
Heeft er iemand op deze pracht site ervaring met de Corsair Hydro H115i? Zo ja wat zijn je indrukken hiervan en weet je toevallig ook iets over mogelijke lekkages van dit product?
Een Google op dit onderwerp geeft al meteen 5700+ informatieve hits, wat heb je dus zélf gevonden?? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelZilst
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik heb het een en t ander al gevonden, maar het is toch fijner om even in het Nederlands te kunnen lezen wat er iemand van vind.