Verwijderd

Topicstarter
Yep,
Heb een palm IIIx, had vroeger os3.5 opzitten, maar op de een of andere manier (waarschijnlijk na veel verkeerde handelingen) is het terug os3.0. |:(
Helaas, geen upgrade files meer te bespeuren.
Kan iemand helpen?
Tnx.
(email: abaute@usa.net)

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-03 09:30
Upgrade dan meteen maar naar 3.5.3: http://www.palm.com/support/downloads/update353_install.html
Succes
Aristos
www.palmclub.nl

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor het tipje, maar als ik me niet vergis moet 'k eerst van 3.0 --> 3.5 --> 3.5.3 gaan...

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Helemaal gelijk in. Je kunt niet zomaar een upgrade naar 3.5.3 installeren. Eerst zul je een nieuwe rom van 3.5 moeten flashen.
Maar aan een rom van 3.5 kan ik je zo ook niet helpen. Als je hem direct van Palm wil hebben moet je er geloof ik voor betalen.
Ik zou ook niet weten waar je er eentje vandaan kunt halen.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:49
Maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen... Dan moet je dus echt het ROM gaan flashen enzo... Ik kan me niet voorstellen dat je dan per ongeluk OS 3.0 flashed... Daar kun je toch niet per ongeluk doen? Anders moet je gewoon OS 4.0 flashen.. Die blijkt ook meteen 20% sneller te zijn. Bij Palmclub is een thread die iets van "iemand belang bij Palm OS4" heet, waar je aan dat OS kan komen....
Ik zou die er dan meteen opzetten...
Aristos

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:58

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op zaterdag 30 juni 2001 11:28 schreef Lord_T het volgende:
Maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen... Dan moet je dus echt het ROM gaan flashen enzo... Ik kan me niet voorstellen dat je dan per ongeluk OS 3.0 flashed... Daar kun je toch niet per ongeluk doen? Anders moet je gewoon OS 4.0 flashen.. Die blijkt ook meteen 20% sneller te zijn. Bij Palmclub is een thread die iets van "iemand belang bij Palm OS4" heet, waar je aan dat OS kan komen....
Ik zou die er dan meteen opzetten...
Aristos
Versie 4 draait ook op een Palm Vx?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-03 09:30
Ja zeker, waarom zou dat niet kunnen..? Je moet wel de upgrade hebben voor de V serie of III natuurlijk in case of een III....
Aristos
PS: LordT had ingelogd op mijn computer, daarom staat het berichtje hierboven onder zijn sullige naam.... Sukkel!
Pagina: 1