Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Vraag is of Deze processor Heavy games kan runnen.

Zelf vindt ik het ontzettend leuk op survival games zoals ark/rust te spelen, echter heb ik het probleem dat mijn pc ATM die games slecht aankan. ik vraag me dus af of deze processor daar wel toe in staat is.

Zelf heb ik al uitgevonden dat deze processor mikt op gamers die wel een overclock willen doen, echter heb ik niet ontdekt of deze processor de zware games aankan :?

Beste antwoord (via Verwijderd op 11-09-2016 21:00)

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Die CPU is prima.

Wat voor GPU heb je? Dat is voor games een grotere bepalende factor.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke processor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelvin1
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-02 22:42
ja een i5-6600k is goed voor AAA spellen, maar wat voor gpu wil je erij gebruiken?
(ik heb zelf een i5 6600k 4.5GHZ)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Die CPU is prima.

Wat voor GPU heb je? Dat is voor games een grotere bepalende factor.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:47
https://nl.hardware.info/...eneratie-core-cpus-getest

Een mooie review waar alles wat je wilt weten over deze processor instaat. Niet heel moeilijk om dat uit google te halen.

Wat echter belangrijker is is wat voor GPU je hebt. Ook is het belangrijk om er rekening mee te houden dat niet elk moederbord deze processor ondersteund. Je hebt wel het goede socket nodig voordat je kan upgraden naar deze processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RamonK schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:55:
https://nl.hardware.info/...eneratie-core-cpus-getest

Een mooie review waar alles wat je wilt weten over deze processor instaat. Niet heel moeilijk om dat uit google te halen.

Wat echter belangrijker is is wat voor GPU je hebt. Ook is het belangrijk om er rekening mee te houden dat niet elk moederbord deze processor ondersteund. Je hebt wel het goede socket nodig voordat je kan upgraden naar deze processor.
De socket had ik al gevonden 1151, wel heel erg bedankt voor je antwoord (die van iedereen trouwens)
heeft me erg geholpen
Pagina: 1