GoPro 3+ Black edition met alleen maar kuren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 815289

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds de aankoop van de GoPro Hero3+ Black Edition heb ik er alleen maar problemen mee. Foto's en filmpjes die hiermee gemaakt worden vertonen grijze of roze vlakken of foto's bevatten wel MB's, maar geen formaat waardoor ze dus niet te openen zijn. Bij het importeren via Macintosh (El Capitan) zie ik in eerste instantie de miniaturen compleet waarna er na het voltooien van de import grijze vlakken ontstaan. Tevens kan ik geen materiaal van de GoPro verwijderen. Hierbij krijg ik een foutmelding. Ook stopt de camera weleens uit zichzelf na bijv. 6 seconden filmen. Of loopt hij vast in de automatische fotostand. Ook het maken van een enkele foto duurt soms echt wel 10 seconden en een andere keer weer maar 3 seconden of korter. Veel problemen dus die voor een GoPro-noob als ik werkelijk een raadsel zijn. Zou graag hulp willen hiermee.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb nog geen harde reset naar fabrieksinstellingen gedaan, omdat ik bang ben het materiaal op de camera te verliezen. En omdat importeren naar PC/Mac dus niet goed werkt durf ik dit nog niet aan.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:52
Misschien dat de geheugenkaart niet helemaal lekker is. Kan je dat testen met een andere microSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 20:07
Zal zoals @PowerUp al aangaf eerst eens kijken of er geen probleem is met jouw MicroSD kaart, de 3+ Hero kan maar tot en met 64Gb aan.

Formateren van de kaart is ook een optie, en als je nu al niks ziet zal er ook nooit iets zichtbaar zijn. en een herstel naar fabrieksinstellingen kan gewoon. Als je de instructies volgt zal er niks met je SDcard gebeuren.

Fabrieksinstellingen: https://gopro.com/support...amera-to-factory-defaults
Type SDcard: https://gopro.com/help/ar...croSD-Card-Considerations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Kan je het kaartje niet uit de GoPro halen en het materiaal zo veiligstellen?