Ik heb een negatieve review geplaatst omtrent de communicatie tussen mij en gerardxxx. Hij verkoopt monitoren, ik wil een monitor. Na overduidelijk geïnteresseerd te zijn, poging om op een datum deze week een afspraak te maken en duidelijk aangegeven dat het moeilijk werd dit weekend, krijg ik vandaag te horen dat de monitor al is verkocht. Dat is vervelend, maar dat is wat het is. Waarom Gerard van mij een negatieve review krijgt, is omdat hij niet communiceert dat de monitor diezelfde zaterdagavond al is verkocht, omdat het (de afspraak) hem te lang duurt, dat terwijl dit alles binnen 12 uur nadat de advertentie is geplaatst. Dat ik vervolgens vandaag meld dat het me alsnog lukt om hem vandaag op te halen, krijg ik een bericht; "monitor is verkocht". Blijkbaar is het proberen om een afspraak te maken en telefoonnummer achter te laten niet genoeg om daarvan mij op de hoogte te stellen.
Ik irriteer me vooral hierover omdat ik er speciaal eerder vanuit België naar Nederland ben teruggekeerd, dat is niet Gerard zijn probleem, maar dankzij geen communicatie gaat het mis. Als Gerard nu enige moeite had genomen om mij op de hoogte te stellen dat wanneer ik hem niet gelijk of de volgende ochtend kwam ophalen, dat hij aan een ander werd verkocht, dan was er wat mij betreft weinig aan de hand. Maar hij laat niets weten tot ik opnieuw probeer een afspraak wil maken, ik heb hem eerder direct de gehele dinsdag of laat in de middag+avond op andere werkdagen aangeboden, maar daar ging hij niet eens op in. Het was nu of niet, alleen vergeet hij dat erbij te vermelden. Daarom de negatieve review, op tweakers verwacht ik deze ongein niet.
Goed, dat is niet de reden waarom ik hier een topic plaats, dat is omdat Gerard mij via een negatieve review op mijn account probeert te chanteren. Quote: "Verwijder die beoordeling en dan zal ik mijn beoordeling ook verwijderen." Dat lijkt mij toch niet de bedoeling. Blijkbaar verdien ik volgens Gerard een negatieve beoordeling omdat ik duidelijk met hem communiceer. Ik zou dan ook graag zien dat deze verwijderd wordt, want het slaat nergens op.
gallery: gerardxxx
gallery: MadDogMcCree
Ik irriteer me vooral hierover omdat ik er speciaal eerder vanuit België naar Nederland ben teruggekeerd, dat is niet Gerard zijn probleem, maar dankzij geen communicatie gaat het mis. Als Gerard nu enige moeite had genomen om mij op de hoogte te stellen dat wanneer ik hem niet gelijk of de volgende ochtend kwam ophalen, dat hij aan een ander werd verkocht, dan was er wat mij betreft weinig aan de hand. Maar hij laat niets weten tot ik opnieuw probeer een afspraak wil maken, ik heb hem eerder direct de gehele dinsdag of laat in de middag+avond op andere werkdagen aangeboden, maar daar ging hij niet eens op in. Het was nu of niet, alleen vergeet hij dat erbij te vermelden. Daarom de negatieve review, op tweakers verwacht ik deze ongein niet.
Goed, dat is niet de reden waarom ik hier een topic plaats, dat is omdat Gerard mij via een negatieve review op mijn account probeert te chanteren. Quote: "Verwijder die beoordeling en dan zal ik mijn beoordeling ook verwijderen." Dat lijkt mij toch niet de bedoeling. Blijkbaar verdien ik volgens Gerard een negatieve beoordeling omdat ik duidelijk met hem communiceer. Ik zou dan ook graag zien dat deze verwijderd wordt, want het slaat nergens op.
Om daar even op in te gaan. Nogmaals, al direct bij het eerste en tweede contact andere tijdstippen aangeboden en ook al eerder aangegeven dat het in het weekend moeilijk zou zijn. Kansloze wraakreview.MadDogMcCree beoordeelt mij negatief nadat hij merkt dat het artikel ondertussen is verkocht. Als je iets wil kopen moet je doorpakken en niet nadat ik contact opneem voor een afspraak een berichtje terug schrijven dat je heel misschien zondagavond kan komen. Daar kan ik allemaal niets mee, FLAPDROL!
gallery: gerardxxx
gallery: MadDogMcCree
[ Voor 16% gewijzigd door MadDogMcCree op 11-09-2016 20:28 ]