Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe betrouwbaar is 4Launch en Redcoon?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik heb twee laptops gevonden.

Een bij 4Launch. Het lijkt dat het ongeveer 4.5/5 (572 reviews) sterren heeft. Dat lijkt per se wel goed. Toch Google-recensies zeggen iets anders. En na een tijd Googlen, zelfs vaste-klanten zeggen dat als het goed gaat, dan is het goed, en als het fout gaat, dan ben je de sjaak. 4Launch zijn na mini-onderzoek bekend om goeie dingen, behalve klantenservice en levering. Het lijkt dat zij of 100% positief of 100% negatief zijn. Als het goed gaat, gaat het 100% zonder problemen. Als het fout gaat, dan gaat het 100% negatief. En dus ben ik bang dat als ik laptop wel bestel, en ik krijg hem niet, dat zij mij het kunnen ontkennen. Of der kunnen andere problemen ontstaan.

Andere is bij Redcoon. Nou dit laptop is bijna tweemaal beter dan vorige (wat heel erg "verontrustend" is; het is wel 200 euro afgeprijsd, daarom zo krachtig). Redcoon lijkt 3.5/5 (124 reviews) sterren hebben. Toch staat die op lijst van Tweakers. Maar de specs en de prijs zijn wel aantrekkelijk.

Daarom vraag ik nou hoe eigenlijk betrouwbaar zijn deze twee bedrijven? Zijn daar bekende cases van? Enige idee? Iets wat kan mij besturen?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Beide gewoon goede en respectabele shops.
Kan je dus gewoon veilig bestellen :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• koen2702
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-11 21:27
Heb meerdere malen besteld bij beide webshops. Nooit problemen gehad en altijd snel geleverd.

• Cyv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10-2023

Cyv

Ik kan bevestigen dat 4Launch de boel wel flest (belazert) als het zo uitkomt. Heb monitor in doos met luchtzakjes retour gezonden. En na een dag of wat bleek zogenaamd dat er krassen op de bezel zaten. En dat uit een doos zonder maar één scherp voorwerp. En zo sleepten ze weer 30% van de nieuwprijs binnen.

En afspraken komen ze ook niet na. Toezeggingen worden nimmer nagekomen. Nee, ben het wel eens dat je beter niets bij 4Launch kan kopen.