• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:32
Ik zoek een?
Nieuwe futureproof smartphone, ik kom van de pricewatch: Honor 5X Grijs heb een hoop getweaked met nieuwe roms maar is me toch net iets te langzaam.

Wat is je budget?
400 euro max. Minder is leuk meegenomen!

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral basis apps. maar ook veel tweaken, Rom support en een goede accuduur/snel laden is een must!

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vond de pricewatch: OnePlus 3 Grafiet wel een goede.

Welke vragen heb je hier nog over?
Op de niet leverbaarheid na is vind ik de Oneplus wel een van de beste smartphones. Wanneer wordt hij verwacht? Als hij weer op voorraad is is het dan verstandig hem direct te kopen? Heb namelijk het geld nog niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Puddi Puddin op 11-09-2016 14:45 ]

Verwijderd

Ik heb zelf de OP3, vind het een heel erg goede telefoon. Is op elk punt de beste telefoon voor je. Weet niet wanneer hij weer beschikbaar is, maar dan zou ik hem meteen kopen.

• Puddi Puddin
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:05:
Ik heb zelf de OP3, vind het een heel erg goede telefoon. Is op elk punt de beste telefoon voor je. Weet niet wanneer hij weer beschikbaar is, maar dan zou ik hem meteen kopen.
Hoe is batterij? Ik haal zelf 4 uurtjes met scherm aan op mn Honor 5x.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01 15:33
Puddi Puddin schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:54:
[...]

Zit tussen de 4 en 6 uur gemiddeld.

• Puddi Puddin
Danny.G schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:56:
[...]

Zit tussen de 4 en 6 uur gemiddeld.
Ahh oké. Dan wordt dat m'n nieuwe toestel! Ik ga inprincipe op alles vooruit. Bedankt! Iemand nog iets toe te voegen waar ik op moet letten?

Verwijderd

Puddi Puddin schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:54:
[...]

Ongeveer het zelfde. Niet fantastisch, maar gewoon prima. Een dag op de batterij red je zeker.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Puddi Puddin schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:41:
Als hij weer op voorraad is is het dan verstandig hem direct te kopen? Heb namelijk het geld nog niet.
Als je het geld niet hebt, wordt het lastig om het toestel meteen te kopen. Maar de OnePlus 3 is in ieder geval vanaf vandaag weer te koop: https://oneplus.net/nl/oneplus-3.

• Puddi Puddin
rens-br schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:42:
[...]

Als je het geld niet hebt, wordt het lastig om het toestel meteen te kopen. Maar de OnePlus 3 is in ieder geval vanaf vandaag weer te koop: https://oneplus.net/nl/oneplus-3.
Scheelt dat ik makkelijke ouders heb die me graag wat voorschieten. Anyways wat is handig? Hem direct te halen? Of kan ik er makkelijk nog 2 maandjes mee wachten voordat hij weer te koop is? Alvast bedankt!

• rens-br

rens-br

Puddi Puddin schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:34:
[...]
Scheelt dat ik makkelijke ouders heb die me graag wat voorschieten. Anyways wat is handig? Hem direct te halen? Of kan ik er makkelijk nog 2 maandjes mee wachten voordat hij weer te koop is? Alvast bedankt!
Geen idee wat wijsheid is. Mij is altijd geleerd dat je geen geld moet uitgeven wat je niet hebt. Ik verwacht in ieder geval dat ze niet nogmaals een verkoopstop hebben op de OP3, dus een aantal maanden wachten zal geen probleem zijn.

• Puddi Puddin
rens-br schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:36:
[...]

Geen idee wat wijsheid is. Mij is altijd geleerd dat je geen geld moet uitgeven wat je niet hebt. Ik verwacht in ieder geval dat ze niet nogmaals een verkoopstop hebben op de OP3, dus een aantal maanden wachten zal geen probleem zijn.
Daar heeft u zeker gelijk in ;). echter heb ik momenteel niet de gelegenheid om te werken, mijn ouders willen we me het best voorschieten op voorwaarde dat ik sowieso binnen 3 jaar geen nieuwe toestel aanschaf. Nu heb ik altijd rond het budget segment gezeten 150-250 euro. Dus ik denk dat ik prima 3 jaar met die Oneplus moet doen niet waar?

• rens-br

rens-br

Puddi Puddin schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:10:
[...]
Dus ik denk dat ik prima 3 jaar met die Oneplus moet doen niet waar?
Dat moet zeker lukken. Ik bezit zelf de OnePlus One al 2,5 jaar met veel plezier, toestel werkt nog perfect!
Pagina: 1