Is het alleen bij mij of mag ik van Telford (mobieltje), sinds gister, niet meer op het Libertel netwerk komen?
zucht zucht... (diepe) zucht..
Als je zelf eens wat moeite zou doen? Op de Telfort-site kijken bijvoorbeeld? Of vond je die niet omdat je niet weet hoe je Telfort schrijft?
Kijk hier eens:
http://www.telfort.nl/clusterindex.jsp?Node_ID=59
en
http://www.telfort.nl/clusterindex.jsp?Node_ID=2318
Als je zelf eens wat moeite zou doen? Op de Telfort-site kijken bijvoorbeeld? Of vond je die niet omdat je niet weet hoe je Telfort schrijft?
Kijk hier eens:
en
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Ja ik was hier al wel van op de hoogte. Ik moet zeggen ik heb erzelf nog niet zoveel last van ondervonden, maar ik vind het wel mooi kloten!
Verwijderd
Tja... het klopt dat je in een groot gedeelte van Nederland niet meer op het netwerk van Liberbel mag komen, maar zolang jij niet de moeite kan nemen om te kijken hoe je Telford schrijft... waarom dan ik om hier een reply op te typen?
PS: Iedere dag als ik hier het gebouw binnen loop staat er geloof ik wel een T op het eind van de grote lichtbak, maar helemaal zeker weet ik het ook niet hoor...
PS: Iedere dag als ik hier het gebouw binnen loop staat er geloof ik wel een T op het eind van de grote lichtbak, maar helemaal zeker weet ik het ook niet hoor...
alle Telfort leden hebben een brief gehad, een paar weken geleden, dat ze geen gebruik meer maken van het Libertel net.
Want telfort zegt dat ze nu landelijke dekking hebben...Op donderdag 28 juni 2001 10:44 schreef Molybdenum het volgende:
alle Telfort leden hebben een brief gehad, een paar weken geleden, dat ze geen gebruik meer maken van het Libertel net.
Je had het natuurlijk kunnen weten, dat je niet eeuwig op het netwerk van Libertel had kunnen blijven roamen ... 
Byteripper.
Byteripper.
Hee ik heb geen brief gehad!! Sebastard waarom heb ik geen brief gehad?? IK WIL OOK EEN BRIEF!!!Op donderdag 28 juni 2001 10:44 schreef Molybdenum het volgende:
Ennuh, Tel-ford is het amerikaanse autobedrijf wat nu moet tellen hoeveel Explorers ze moeten terug halen! lol!
ps. als je geen ontvangst meer hebt en je hebt een abo, dan kan je je abo kosten terug vragen! Heb ik ook gedaan werd netjes 50 piek gecrediteerd!
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Verwijderd
Als je in een gebied woont dat een goede dekking heeft met Telfort heb je m'n niet gehad. Woon je bijv. in Amsterdam krijg je geen brief...Op donderdag 28 juni 2001 11:33 schreef Yuri het volgende:
[..]
Hee ik heb geen brief gehad!! Sebastard waarom heb ik geen brief gehad?? IK WIL OOK EEN BRIEF!!!
Ennuh, Tel-ford is het amerikaanse autobedrijf wat nu moet tellen hoeveel Explorers ze moeten terug halen! lol!
ps. als je geen ontvangst meer hebt en je hebt een abo, dan kan je je abo kosten terug vragen! Heb ik ook gedaan werd netjes 50 piek gecrediteerd!
Verwijderd
Hmm... geen libertel met telfort? Dan ben ik zeker een uizondering, want ik heb nu toch écht
============
| LIBERTEL |
| NL Telfort |
| Regio 030 |
============
in mijn nokia 6210 (
) staan...
============
| LIBERTEL |
| NL Telfort |
| Regio 030 |
============
in mijn nokia 6210 (
Verwijderd
Zeker je het-is-donderdag-o-wat-ben-ik-leuk humeur?Op donderdag 28 juni 2001 12:46 schreef Bosnich het volgende:
Ik heb geen brief gehad.
kan natuurlijk ook komen omdat ik geen abonnement heb
Jij woont dus in een gebied waar Telfort nog geen goede dekking heeft. Niemand heeft gezegd dat het overal niet meer kan!Op donderdag 28 juni 2001 12:34 schreef Gertje het volgende:
Hmm... geen libertel met telfort? Dan ben ik zeker een uizondering, want ik heb nu toch écht
============
| LIBERTEL |
| NL Telfort |
| Regio 030 |
============
in mijn nokia 6210 (![]()
) staan...
En daar kun je dus nog wel inloggen bij Libertel! (Hier ook nog regio 0499/0413/0492/040)
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
owkay, ik ging even hiervan uit...Op donderdag 28 juni 2001 13:32 schreef KaliBaba het volgende:
[..]
Jij woont dus in een gebied waar Telfort nog geen goede dekking heeft. Niemand heeft gezegd dat het overal niet meer kan!
En daar kun je dus nog wel inloggen bij Libertel! (Hier ook nog regio 0499/0413/0492/040)
verwarrend..Op donderdag 28 juni 2001 10:44 schreef Molybdenum het volgende:
Ik woon in Kampen en daar is nog geen optimale dekking volgens het HD vrouwtje!Op donderdag 28 juni 2001 12:11 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Als je in een gebied woont dat een goede dekking heeft met Telfort heb je m'n niet gehad. Woon je bijv. in Amsterdam krijg je geen brief...
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Verwijderd
als jij eens niet zo zeurt overal, je laatste paar reply's staan zwaar in het teken van zeur mode. Plaats gewoon je antwoorden wat genuanceerder en niet zo zeurderigOp donderdag 28 juni 2001 12:49 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Zeker je het-is-donderdag-o-wat-ben-ik-leuk humeur?
oja, dat klopt telfort met een t... Het spijt me, dat ik telfort met een d heb geschreven...Op donderdag 28 juni 2001 08:40 schreef Hyp Hyper het volgende:
zucht zucht... (diepe) zucht..
Kijk hier eens:
en
Is je bloeddruk nu al een beetje gedaald?...
Conclusie:
...... Bedankt voor je informatie ....
Ik erger me niet zozeer aan het feit dat je Telfort verkeerd schrijft, maar dat je geen moeite doet om zelf iets uit te zoeken!Op donderdag 28 juni 2001 13:58 schreef Liquid het volgende:
[..]
oja, dat klopt telfort met een t... Het spijt me, dat ik telfort met een d heb geschreven...
Is je bloeddruk nu al een beetje gedaald?...
Conclusie:
...... Bedankt voor je informatie ....
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Sorry, maar als mensen domme opmerkingen maken ben ik helaas contractueel verplicht die terug te geven... Excuses hiervoor.Op donderdag 28 juni 2001 13:52 schreef mafiasven het volgende:
[..]
als jij eens niet zo zeurt overal, je laatste paar reply's staan zwaar in het teken van zeur mode. Plaats gewoon je antwoorden wat genuanceerder en niet zo zeurderig(no offence)
Verwijderd
iddOp donderdag 28 juni 2001 14:39 schreef Hyp Hyper het volgende:
[..]
Ik erger me niet zozeer aan het feit dat je Telfort verkeerd schrijft, maar dat je geen moeite doet om zelf iets uit te zoeken!
ok ok... sorry mensen.. kzal niet meer posten zonder ehhh 2 minuten te zoeken..
ps: indd telford.nl bestond niet.. dusseh
ps: indd telford.nl bestond niet.. dusseh
niet alleen mensen met een abonnement krijgen een brief... heb zelf PrePaid, en kreeg ook een brief.
overigens, ik merk wel vaker dat Telfort nogal selectief is met sturen van informatie... kreeg ik eerst met veel bombarie de brief: SMS-sen nu 35 cent (of iets dergelijks) en dan wordt 4 maanden later het tarief weer opgeschroevd, zonder dat ik er een brief van krijg. (staat het in de volgende nieuwbrief ergens in de kantlijn, hele kleine lettertjes: SMS: 50c)
overigens, ik merk wel vaker dat Telfort nogal selectief is met sturen van informatie... kreeg ik eerst met veel bombarie de brief: SMS-sen nu 35 cent (of iets dergelijks) en dan wordt 4 maanden later het tarief weer opgeschroevd, zonder dat ik er een brief van krijg. (staat het in de volgende nieuwbrief ergens in de kantlijn, hele kleine lettertjes: SMS: 50c)
Pagina: 1