Mijn Samsung laptop 13" van 3,5 jaar heeft het begeven en ik ben opzoek naar iets nieuws.
...
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voor mijn werk gebruik vooral office en programma's als Photoshop. In mijn vrije tijd game ik af en toe, maar dat hoeft niet met de allerbeste graphics. Het zijn vooral games als. Bijvoorbeeld Football Manager, Cilvizatiom en City Skylines. Daarnaast gebruik ik de laptop ook voor series en films.
Ook wil ik graag een sdd omdat ik snel wil kunnen opstarten.
Wat mag je laptop gaaqn kosten?
Mijn budget ligt op ongeveer €1.000,-.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Omdat ik vaak onderweg ben en naar het buitenland ga, lijkt mij 13.3/14 inch het handigst. Mocht het echt zoveel beter zijn dan is 15,6" ook mogelijk, al heeft het niet mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
De nieuwe MacBook Air van 13" (2016) vind ik interessant omdat ik er van iedereen in mijn omgeving goede verhalen over hoor en ook een lange batterijduur heeft. Daarnaast heb ik ook een IPhone en IPad, dus het kan ook handig zijn. Via de Pricewatch heb ik ook deze gevonden:
pricewatch: HP Envy 13-d125nd
pricewatch: Asus ZenBook UX310UA-FC062T
pricewatch: Lenovo Ideapad 710S-13ISK 80SW006AMH
Ik hoor graag jullie advies, of wellicht betere opties.
...
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voor mijn werk gebruik vooral office en programma's als Photoshop. In mijn vrije tijd game ik af en toe, maar dat hoeft niet met de allerbeste graphics. Het zijn vooral games als. Bijvoorbeeld Football Manager, Cilvizatiom en City Skylines. Daarnaast gebruik ik de laptop ook voor series en films.
Ook wil ik graag een sdd omdat ik snel wil kunnen opstarten.
Wat mag je laptop gaaqn kosten?
Mijn budget ligt op ongeveer €1.000,-.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Omdat ik vaak onderweg ben en naar het buitenland ga, lijkt mij 13.3/14 inch het handigst. Mocht het echt zoveel beter zijn dan is 15,6" ook mogelijk, al heeft het niet mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
De nieuwe MacBook Air van 13" (2016) vind ik interessant omdat ik er van iedereen in mijn omgeving goede verhalen over hoor en ook een lange batterijduur heeft. Daarnaast heb ik ook een IPhone en IPad, dus het kan ook handig zijn. Via de Pricewatch heb ik ook deze gevonden:
pricewatch: HP Envy 13-d125nd
pricewatch: Asus ZenBook UX310UA-FC062T
pricewatch: Lenovo Ideapad 710S-13ISK 80SW006AMH
Ik hoor graag jullie advies, of wellicht betere opties.
[ Voor 11% gewijzigd door Jeroen.88 op 11-09-2016 13:57 ]