Hallo,
Ik wil een driver aan en uit zetten dmv. een batch script.
Hiervoor heb ik eerst de commando's geprobeerd via cmd. Hier geven ze het gewenste effect.
Als ik de commando's draai via een batch bestand geven ze geen enkel effect.
De software die ik gebruik is DevManView (64 bit versie)http://www.nirsoft.net/utils/device_manager_view.html van NirSoft.
Ik wil het volgende commando runnen:
Als ik de losse disable en enable commando's draai zie ik de driver aan en uit gaan in apparaatbeheer, maar als ik ze dmv. het script draai dan gebeurd er op het oog niets in apparaatbeheer, en de driver werkt nog steeds.
Ik heb een aantal dingen geprobeerd, allemaal zonder success;
Alle suggesties zijn welkom.
Met Vriendelijke Groet,
Remco Geuze
Ik wil een driver aan en uit zetten dmv. een batch script.
Hiervoor heb ik eerst de commando's geprobeerd via cmd. Hier geven ze het gewenste effect.
Als ik de commando's draai via een batch bestand geven ze geen enkel effect.
De software die ik gebruik is DevManView (64 bit versie)http://www.nirsoft.net/utils/device_manager_view.html van NirSoft.
Ik wil het volgende commando runnen:
Voor het testen gebruik ik hetvolgende:devmanview.exe /disable_enable "@oem1.inf,%iPhone.DeviceDesc%;Apple Mobile Device USB Driver"
Ik heb de map met de .exe aan het PATH toegevoegd.devmanview.exe /disable "@oem1.inf,%iPhone.DeviceDesc%;Apple Mobile Device USB Driver"
PAUSE
devmanview.exe /enable "@oem1.inf,%iPhone.DeviceDesc%;Apple Mobile Device USB Driver"
Als ik de losse disable en enable commando's draai zie ik de driver aan en uit gaan in apparaatbeheer, maar als ik ze dmv. het script draai dan gebeurd er op het oog niets in apparaatbeheer, en de driver werkt nog steeds.
Ik heb een aantal dingen geprobeerd, allemaal zonder success;
- Batch draaien als Admin
- Batch draaien in taakplanner met meeste bevoegdheden
- In Batch eerst naar de C schijf gaan waar ik ook in zit als ik de commandos los draai
- Aleen de disable command runnen
- Start /Wait voor het commando zetten zodat de batch pas verder gaat als het .exe af is gesloten
- In de beveiliging van de exe de user volledig machtigingen geven
Alle suggesties zijn welkom.
Met Vriendelijke Groet,
Remco Geuze