beeldscherm naar de kl*te door spanningsverschille

Pagina: 1
Acties:

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:20
beeldscherm naar de kl*te door spanningsverschillen in het netwerk?

ik zit bijn aaan het end van een electriciteitsnet met als gevolg wisselende spanningen, zou het kunnen dat mijn monitor hierdoor overleden is?

zou ik de Remu verantwoordelijk kunnen stellen? is er iemand die ervaring heeft met dit soort dingen?
tnx!

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 23:07
Ja ik ook ik heb door zo iets mijn oude computer begraven.

Kan maar licht niet aan dat je op het eind zit maar je hebt wissel stroom dat gaan van max positief naar max negatief en dat in een vloeiende lijn (dus niet) er komt ongeveer 230volt uit het stopcontakt maar het kan ook in 1 keer naar 270volt dan is hij er geweest ik denk dat jij dat ook hebt gehad mijn advies is zet er een fijn beveiliger tussten tegen piek spanningen.

En nee je kunt ze niet aanspraakelijk stellen zeggen ze had je er maar een beveiliging tussen moeten hebben.

gr kokkel

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

geloof me, je kunt je energiebedrijf nergens voor aansprakelijk stellen... Daar hebben ze echt wel over na gedacht. Ik weet et, het kan, en het is lullig... maar die lui zijn echt veel te goed ingedekt...
Wel kut van je moni... ;(

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Verwijderd

pleur een multimeter in die wandcontactdoos en kijk wat er gebeurt! is er idd een wiselende spanning dan zou ik wel ff bellen met het GEB.