Toon posts:

motorolie M3588

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ligt het nu aan mij of is dat ding nu altijd bij iedereen kapot?
Ik hoor van iedereen die er 1 heeft en ik weet van mezelf dat het een rotding is! Ik kreeg hem voor me verjaardag een half jaar terug en hij werkt al voor geen meter meer.

Verwijderd

Ik heb er ook een gehad, maar veel nadelen. Soms piept ie als een smssignaal als ie uit gaat, crasht steeds en heel vaak geen bereik! Dat k*t ding heb ik tegen de muur gegooid, net zo lang tot ie uit elkaar viel. Nu krijg ik een Nokia 3330 voor mijn verjaardag met een abbo!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik wordt er echt gewoon niet goed van.
Ik ga deze week nog een andere kopen.
Ik blijf hem niet aan het terugsturen. Net alsof ik niet wat beters heb te doen ofzo..

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

is dat die telefoon die je bij de C1000 kon sparen ? Het display valt steds weg bij mij.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Ik heb deze :

Afbeeldingslocatie: http://www.mobinet.si/telefoni/motorola_t250_ps.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mobinet.si/telefoni/motorola_t250_s.jpg

VET goed bereik
Voice dialing dat goed werkt
Zelfs een antwoord apparaat !
En nog VEEL meer functies.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

kep ook die M3588 gehad.. van telfort :r maare.. die dingen zijn verdomt sterk! je moet aardig wat moeite doen om dat ding open te breken.. >:) bij gebrek aan torx :)

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
heb een M3688, nooit problemen mee... alleen dan dat ie in geen enkele broekzak past, en dat ik een rugzak mee moet nemen als ik hem bij me wil dragen :P
Pagina: 1