Gek icoontje op iPhone: wat betekent het?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een iphone SE. Werkt prima overigens, maar zag iets wat me noiit eerder is opgevallen: in mn startscherm in het midden bovenin zie ik een icoontje van een oog met een diagonale streep erin. Ik ben heel nieuwsgierig wat dit betekent! Weet iemand dat?

Bedankt!

Beste antwoord (via NMe op 14-09-2016 11:58)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zit dat niet gewoon in je wallpaper?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:46

nelizmastr

Goed wies kapot

Je zou ons een plezier doen als je er een afbeelding van zou kunnen doorsturen. Neem even een screenshot en upload die ergens en zet dat hierbij. ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-08 15:51

Joran

<3 natalee

Ik heb even gezocht, maar zie niets dat er op lijkt. Misschien gejailbreakt en een apart programma?

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:37:
Mijn vraag
Ik heb een iphone SE. Werkt prima overigens, maar zag iets wat me noiit eerder is opgevallen: in mn startscherm in het midden bovenin zie ik een icoontje van een oog met een diagonale streep erin. Ik ben heel nieuwsgierig wat dit betekent! Weet iemand dat?

Bedankt!
Maak eens een printscreen en upload deze bijvoorbeeld naar http://imgur.com :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:47
Het enige waar ik zo 123 aan kan denken is het anti rode ogen icoontje binnen de camera... Maar wat die op je homescreen doet... geen idee!

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:37:
Mijn vraag

Bedankt!
Staat 'ie niet gewoon op DND mode?
(menu vanaf onderin scherm omhoog vegen, daar zit een knopje met maantje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:53

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Paar tellen Google-en en daaruit komt iets Smart Stay (á la Samsung) -achtigs: Als die functie detecteert dat je naar het scherm aan het kijken bent, blijft het scherm aan/helder. Ik kan niet zo snel een officiële bron vinden, maar ik kom wel veel van dit soort artikelen tegen waardoor ik toch wel redelijk overtuigd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bastiaan schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:04:
Paar tellen Google-en en daaruit komt iets Smart Stay (á la Samsung) -achtigs: Als die functie detecteert dat je naar het scherm aan het kijken bent, blijft het scherm aan/helder. Ik kan niet zo snel een officiële bron vinden, maar ik kom wel veel van dit soort artikelen tegen waardoor ik toch wel redelijk overtuigd ben.
Zit toch helemaal niet in iOS?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Nee, dat dacht ik ook. Maar mijn ervaring met iOS-producten is minimaal dit was het eerste waar ik aan dacht door mijn (ook beperkte :P) Samsung-ervaring. Daar ben ik dus op gaan zoeken en heb best wat aantallen van dit soort berichten gevonden. Nogmaals: het totaalplaatje vind ik (mede daardoor) vrij aannemelijk klinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
It means the wireless adapter is in Monitor mode. It's a mode in which the wireless adapter is capturing packets. Its a mode used for debugging. Did you use Wi-Fi Diagnostics or an application like WireShark ? They can be used to put the adapter in this mode. Google on Wireless monitor mode and wireless sniffer mode to learn more.
of heb je wellicht je beeldscherm instellingen geswitched?
Try this go to Settings, Display & Brightness turn your Bold Text to off reboot, should be a FIX then go back and put your Bold Text back to ON (green).
helpt dit?

[ Voor 28% gewijzigd door XippIX op 12-09-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zolang TS niet terugkeert in dit topic en een screenshot plaatst, kunnen we allemaal wel blijven raden :)
Afgaand op die diagonale streep, zou ik gokken, dat 't gaat om 'iets', dat uitgeschakeld is, maar de rest is koffiedik kijken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Even zoeken op Google, de officiele iconen:
Afbeeldingslocatie: https://s.aolcdn.com/hss/storage/midas/8a4d44fcbe719078bc14991bacce20df/200329322/icons-table.jpg

Heb je een ander icoon in beeld dan heb je of een jailbreak of een android telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Of we wachten gewoon tot TS een screenshot stuurt, zodat we met zekerheid kunnen zeggen wat voor icoon het is dat hij ziet. Wellicht komt het door een 3rd party app, dus met de 'officiële' icons ben je er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

CH40S schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:48:
Of we wachten gewoon tot TS een screenshot stuurt, zodat we met zekerheid kunnen zeggen wat voor icoon het is dat hij ziet. Wellicht komt het door een 3rd party app, dus met de 'officiële' icons ben je er nog niet.
Dat is bij iOS niet mogelijk. Daarom is de vraag van de TS ook een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heey, bedankt voor jullie reacties! Ik heb de oplossing nog niet gevonden, mijn telefoon is (as far as i know) niet gejailbreakt ofzo..! Ik kan nog niets uploaden via tweakers.. Ga kijken of k een link kan maken van mn screenshot!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2016 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hierbij link naar t plaatje! T betreffende icoontje staat bovenin in het midden. Nachtmodus ed heeft geen invloed op dit icoontje..

http://nl.tinypic.com/r/2s6xc0p/9

Thnx voor he meekijken!! :-)

Verwijderd

Night Shift?

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 00:50
Is er toevallig een profiel geïnstalleerd? Dit kan je zien bij Instellingen -> Algemeen -> Profielen

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
Geen idee wat het is. Google me rot maar kan niks voor je vinden. Dankzij IamRenzo weten we wel dat het geen standaard icoon. Heb je deze telefoon zelf uit de verpakking gehaald of tweede hands? Lijkt wel dat er een jailbreak op zit.

Of je hebt de enigste telefoon die beschermt is tegen het meekijken door de Illuminati maar daar kan je beter over zwijgen. Die gasten zitten echt overal (achter)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +24 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx!! Ojee, ik denk dat cyber gelijk heeft 😳 Dit is echt heel suf maar ik zie dat t in mn wallpaper zit.. Het is denk ik een screenshot vanuit een app...!!! Met n mooi plaatje in t midden..!

Woow, dat had ik echt niet geziwn en ook ff niet zien aankomen.. Wel heel blij dat t geen jailbreak is, of andere rare onverklaarbaar iets! Een anticlimax maybe maar toch heel eeg bedankt voor het meedenken!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Dit is echt zo'n facepalm moment XD

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:28
Haha, kan gebeuren. Gelukkig is het geen jailbreak of andere gekkigheid.

Oost west 127.0.0.1 best

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-08 18:01

hostler

Yeahhh dude!

Goud dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Haha! Meesterlijk. Was het je niet opgevallen op het lockscreen als de tijd er over heen wordt getoond?! :D
Overigens wel een icoontje in Apple style.

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-08 13:09
:D

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

CyBeR schreef op woensdag 14 september 2016 @ 00:19:
Nou CyBeR, heb je gewoon het beste antwoord te pakken :D :'( :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ljsquare
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-08 14:01
Het icoontje zit in de nieuwe ios 10. Als je een foto gaat bewerken, zie je hem bovenin komen. Met dit icoontje kan je rode ogen corrigeren.

Laurens-Jan Merkx

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

(jarig!)
ljsquare schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:15:
Het icoontje zit in de nieuwe ios 10. Als je een foto gaat bewerken, zie je hem bovenin komen. Met dit icoontje kan je rode ogen corrigeren.
Haha, nou dat weet de TS het alvast. Als hij straks de wallpaper aanpast, het oogje eruit haalt, en deze weer terugziet :D

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Pagina: 1