Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp bij pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik ben van plan een nieuwe pc samen te gaan stellen. Ik heb al rond gekeken en ben al een heel eind gekomen. Op dit moment ziet het er zo uit:

CASE: NZXT S340 Zwart 70euro
CPU: Intel Core i5-6500
GPU: 1070 MSI GEFORCE GTX 8G
RAM: 8GB Kingston Hyperx fury
SSD: samsung 750 EVO 250GB
HDD: WD Blue WD 50euro
Moederbord: ?
Voeding: ?

Werken deze onderdelen goed met elkaar?
Ik heb geen idee welk moederbord en voeding ik zou moeten aanschaffen, ik zou hier graag wat hulp bij krijgen!

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Al deze onderdelen zullen niet werken zolang je ze niet op een geschikt moederbord prikt, aansluit en de stroom erop zet.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Zet je build dan ook in een goed leesbare tabel met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

Succes!

Dit topic is gesloten.