aparte budget cpu koeler

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Iemand eerder zo'n fanconstructie gezien, 't koffiefilter-fanmodel met aromaspeetjes voor een tientje?

Afbeeldingslocatie: https://img.dxcdn.com/productimages/sku_139367_2.jpg

http://www.dx.com/nl/p/q1...range-139367#.V9RG-dHAN0w

Ik kom niet vaak aparte cpu koelers tegen. Ik vond deze constructie weer ietsje anders dan wat er normaliter in de pricewatch staat. Leuk om effe te posten.

[ Voor 12% gewijzigd door govie op 10-09-2016 20:00 ]

• govie
Bij nader inzien is ie nie zo heel speciaal, achja, toch leuk om effe te posten.

Verwijderd

Ga maar uit van slechte koeling en een hoop herrie. Dan doen een pricewatch: Arctic Cooling Alpine 11 PLUS en pricewatch: Arctic Alpine 64 PLUS het stukken beter voor een lagere prijs.

• govie
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:24:
Ga maar uit van slechte koeling en een hoop herrie. Dan doen een pricewatch: Arctic Cooling Alpine 11 PLUS en pricewatch: Arctic Alpine 64 PLUS het stukken beter voor een lagere prijs.
Maargoed, dan geen koffiefilterfan :+

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 20:57

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ik weet niet of ze beter zijn dan van Intel-varianten. Qua koeling.

[ Voor 10% gewijzigd door MedionAkoya op 10-09-2016 23:53 ]

Trein?

• govie
MedionAkoya schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:50:
Ik weet niet of ze beter zijn dan van Intel-varianten. Qua koeling.
Ik vond die techterfan wel interessant, klein detail met eventueel een impact zie je niet vaak. Stel dat die daardoor 10/15/20% meer flow over dat blokkie kan gooien, toch leuk.

[ Voor 14% gewijzigd door govie op 11-09-2016 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het principe ken ik van pricewatch: DeepCool Gamma Archer welke ik jaren geleden in een systeem heb gebruikt. Stond leuk maar was er met een paar dagen weer uit. Slechte koeling en een takkeherrie. Het lijkt altijd mooier dan het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 00:19:
Het principe ken ik van pricewatch: DeepCool Gamma Archer welke ik jaren geleden in een systeem heb gebruikt. Stond leuk maar was er met een paar dagen weer uit. Slechte koeling en een takkeherrie. Het lijkt altijd mooier dan het is.
Inderdaad, ook een trechter, tenminste weer eens wat anders. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:24:
Heb je benchmarks waaruit dit blijkt?

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
Wim-Bart schreef op zondag 11 september 2016 @ 02:06:
[...]

Heb je benchmarks waaruit dit blijkt?
Die arctic 64plus is getest door kitguru, al met al geen slechte amd apu koeler in verhouding tot andere producten in dezelfde range. Die 11plus is een intelkoeler die +/- dezelfde prijs/prestatie biedt. Afgezet tegen de stock intel cooler maakt die meer koel maar ook met meer geluid. Als je ze vergelijkt met een mugen of hogere cpu koeler, dan is het natuurlijk ruk want kleinere heatsink en kleinere fan. Maar daar zijn ze denk ik ook niet voor bedoeld, deze koelertjes onder tien euro zijn voor die kleine platte behuizingen (die je eventueel achter de monitor kunt plakken).

http://www.kitguru.net/co...-64-plus-cooler-review/5/
http://www.hardwaresecret...plus-cpu-cooler-review/8/

[ Voor 49% gewijzigd door govie op 11-09-2016 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 16:15

Fordox

00101010

Altijd als ik die aparte design dingen zie, denkik bij mezelf: waarom gebruiken de grotere fabrikanten die dingen ook niet?
En vaak is het omdat het niet zo ideaal werkt.

Als het geweldig zou werken, zou Noctua het bijvoorbeeld ook hebben gedaan.
I'm not impressed :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.