Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming pc +/- €1100

Pagina: 1
Acties:

• CarrionOne
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 22:58
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voornamelijk bedoeld om op te gamen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag max. €1100 uitgeven eraan. Als er voorstellen zijn die een grote performance meerwaarde bieden en ik daardoor een beetje over budget ga, is dat ook geen probleem.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD (WD black 1TB) en SSD (Samsung 850 evo 250GB) wil ik nog meenemen naar het nieuwe systeem.
Een full HD monitor, muis, toetsenbord en andere benodigde randapparatuur heb ik nog. Deze zijn dus ook niet mee opgenomen in het lijstje of het budget.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De bedoeling is om de meest recente games (en toekomstige games) op max settings te kunnen spelen op 1080p. In de toekomst wil ook graag klaar zijn om over te stappen naar 1440p.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel CPU. In het verleden wat slechtere ervaringen gehad met AMD gpu's en verkies dus Nvidia, maar ik sta zeker open voor alternatieven. Voor de rest heb ik geen bepaalde voorkeur.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem is altijd een pluspunt. Ik wil graag gaan voor een windowed case, dus de componenten mogen er ook wel leuk uitzien.

Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken.

Wat verwacht je van ons?[i]
Na onderzoek ben ik uitgekomen op volgend lijstje:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 201,50€ 201,50
1ASRock Fatal1ty H170 Performance€ 115,-€ 115,-
1Asus ROG STRIX-GTX1070-8G-GAMING€ 490,05€ 490,05
1Phanteks Eclipse P400S Zwart Window€ 74,50€ 74,50
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16€ 78,99€ 78,99
1Corsair RM550x€ 89,90€ 89,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.049,94

Zoals gezegd zou ik graag rond de €1100 blijven als het kan. Als er ergens op kan bespaard worden zonder in te leveren aan prestaties hoor ik het graag.

Ik ben er al achter gekomen dat ik zou kunnen besparen op het moederbord aangezien ik toch niet wil overklokken, maar deze staan niet allemaal even goed in een windowed case. Hiervoor zijn goede alternatieven zeker welkom.

Ik heb geen extra fan voorzien in de build omdat ik aannam dat dit niet echt nodig zou zijn aangezien ik niet ga overklokken. Als extra koeling toch aangeraden zou zijn voeg ik dit er nog aan toe.

Verwijderd

De reden dat je wat weinig reacties krijgt is dat je systeem er keurig uitziet. Ik zou niet weten wat ik erover zou moeten zeggen. Veel plezier ermee. :)

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Behuizing is (nog) niet leverbaar, weet niet wanneer die komt.

Moederbord kant een tientje goedkoper, of had je expres voor H170 gekozen?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/461124;461130/

Geheugen kan goedkoper, ook zwart maar zonder spreader.
pricewatch: Team Group Elite TED48G2133C1501
pricewatch: G.Skill Value F4-2133C15D-16GNT

Of met wat rode accenten.
pricewatch: G.Skill Aegis F4-2133C15D-16GIS