Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc moet vooral geschikt zijn voor games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het budget is enkel voor de pc zelf, daarnaast zoek ik nog een toetsenbord, muis en een beeldscherm.
Daarnaast ben ik nog aan het kijken of ik mijn internetverbinding via wifi neem, of dat ik voor een homeplug ga.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De spullen die je in het lijstje hieronder kan vinden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt voor mij niet zoveel uit om welk merk het gaat, als het maar doet wat het moet doen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik speel nu voornamelijk Guildwars 2 dit spel wil ik met 60fps op de hoogste graphics kunnen spelen.
Daarnaast wil ik binnenkort het spel battlefield 1 kunnen uitproberen.
Nu is het de eerste keer dat ik een pc in elkaar ga zetten en ik hoop dit niet teveel gevraagd is voor 800 euro.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven en eventueel aanpassingen kunnen doen. Ik zoek een stabiele pc die nog jaren mee kan.
De pc moet vooral geschikt zijn voor games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het budget is enkel voor de pc zelf, daarnaast zoek ik nog een toetsenbord, muis en een beeldscherm.
Daarnaast ben ik nog aan het kijken of ik mijn internetverbinding via wifi neem, of dat ik voor een homeplug ga.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De spullen die je in het lijstje hieronder kan vinden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt voor mij niet zoveel uit om welk merk het gaat, als het maar doet wat het moet doen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik speel nu voornamelijk Guildwars 2 dit spel wil ik met 60fps op de hoogste graphics kunnen spelen.
Daarnaast wil ik binnenkort het spel battlefield 1 kunnen uitproberen.
Nu is het de eerste keer dat ik een pc in elkaar ga zetten en ik hoop dit niet teveel gevraagd is voor 800 euro.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven en eventueel aanpassingen kunnen doen. Ik zoek een stabiele pc die nog jaren mee kan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 201,50 | € 201,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 8GB | € 282,50 | € 282,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | BitFenix Shadow | € 65,50 | € 65,50 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 40,55 | € 40,55 |
| 1 | Corsair CX500M | € 69,50 | € 69,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 820,50 | |
[ Voor 13% gewijzigd door Soep123 op 10-09-2016 16:26 ]