Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
= Geloof ik hetzelfde. Sommigen (waaronder ik) noemen ATA66 UDMA66, dat zal voor ATA100 ook wel gelden. Gewoon weer sneller en geloof ik Raid compatible ofzo. Weet het niet zeker. 100MB/s maximaal...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Raid compatible, zijn dan niet alle moederborden dat. Zijn er dan speciale moederborden voor servers?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik weet alleen van Abit dat ze dat zijn, stond een tijdje geleden een review. Effe lezen dus. Staat meestal in de prijslijst ook wel als specs hoor...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ATA/UDMA 100 is net zo raid compatible als 66 33 scsi of whatever, maar het ondersteund geen raid, daarvoor heb je een aparte raidcontroller voor nodig, die zit dus bij de Abit KT7 in het mobo gebouwd, voor borden die dat niet hebben moet je raid controllertje kopen en dan kun je ook raid draaien
Wat is het prestatie verschil tussen ATA/UDMA 66 en ATA/UDMA 100?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
F*ck, inderdaad 34 (ik moet nodig een cooler op m'n hoofd zetten met wat kleefpasta). Dus als ik het goed begrijp wil je dus een ata100 in je dikke raid? Ik heb ook zo'n ata100 op m'n Asus A7V, maar geen dikke raid. Wel een ata100 harde disk met 40 Gigigigigh
.
.
34???? MBit ofzo?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
"SEARCH!"
Met de groeten van Locutus of Borg
(wink wink, notch notch, catch my drift, know what I mean).
Met de groeten van Locutus of Borg
(wink wink, notch notch, catch my drift, know what I mean).
Pagina: 1