Hallo, mijn schoonzsje zoekt een laptop. Helaas zit ik zelf al enkele jaren minder in de materie vandaar dit topic.
Wat ga je met je laptop doen?
Thuis fotografie / bewerking.
Photoshop CC, Bridge, Illustrator
Wat is je budget?
€1000 - 1400,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, relatief weinig. (zal nog toekomst met haar overleggen wanneer ze naar (nieuwe) klanten wil oid.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet merk gebonden.
Beeldscherm met goede kleur weergave (IPS?).
Verder moet die 'snel' genoeg zijn.
Uiteraard even de BBG doorgelezen maar lees hier dat het slim is wellicht nog even te wachten op nieuwe hardware releases. Zou ze dat merken anders overleg ik dit nog met haar.
Laptop Best Buy Guide - Augustus 2016
Als jullie hard aanraden op een PC met los beeldscherm te kopen kunnen we dit wellicht overwegen.
Alvast bedankt voor jullie input, wordt (zoals altijd) erg gewaardeerd
EDIT: Na overleg besloten dat het toch een laptop moet worden, desktop is geen optie. Eventueel later een uitbreiding met los scherm is mogelijk.
Wat ga je met je laptop doen?
Thuis fotografie / bewerking.
Photoshop CC, Bridge, Illustrator
Wat is je budget?
€1000 - 1400,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, relatief weinig. (zal nog toekomst met haar overleggen wanneer ze naar (nieuwe) klanten wil oid.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet merk gebonden.
Beeldscherm met goede kleur weergave (IPS?).
Verder moet die 'snel' genoeg zijn.
Uiteraard even de BBG doorgelezen maar lees hier dat het slim is wellicht nog even te wachten op nieuwe hardware releases. Zou ze dat merken anders overleg ik dit nog met haar.
Laptop Best Buy Guide - Augustus 2016
Als jullie hard aanraden op een PC met los beeldscherm te kopen kunnen we dit wellicht overwegen.
Alvast bedankt voor jullie input, wordt (zoals altijd) erg gewaardeerd
EDIT: Na overleg besloten dat het toch een laptop moet worden, desktop is geen optie. Eventueel later een uitbreiding met los scherm is mogelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Card Nox op 11-09-2016 11:32 ]