Omdat mijn vorige ipad na elke ios 'upgrade' trager werd en uiteindelijk niet meer bruikbaar wil ik mijn nieuwe air 2 niet upgraden. Ik wordt echter helemaal gek van de notificaties (diverse malen per dag, 2 stuks) die ik steeds krijg. Weet iemand of en zo ja hoe ik die notificaties uit kan zetten? Via het notificatie centrum lukt het niet en google maakt mij ook al niet wijzer. Het helpt een beetje als ik de gedownloadde upgrade verwijder, dan krijg ik iets minder notificaties. Binnen de kortste keren heeft hij de 'upgrade' weer opnieuw gedownload en is het weer regelmatig 'bal'. (Ter info, niet gejailbreaked of andere mods)
Dank alvast!
Edit: ik plaats 'upgrade' tussen haakjes omdat ik een upgrade die mijn ipad trager maakt absoluut niet als een upgrade kan zien, eerder een downgrade. Liever wat minder functionaliteit op volle snelheid dan meer functionaliteit die ik niet kan gebruiken omdat mijn ipad traag geworden is. [/rant off]
Dank alvast!
Edit: ik plaats 'upgrade' tussen haakjes omdat ik een upgrade die mijn ipad trager maakt absoluut niet als een upgrade kan zien, eerder een downgrade. Liever wat minder functionaliteit op volle snelheid dan meer functionaliteit die ik niet kan gebruiken omdat mijn ipad traag geworden is. [/rant off]
[ Voor 22% gewijzigd door Philpend op 10-09-2016 12:53 ]