iPad iOS update notificaties uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-09 17:29
Omdat mijn vorige ipad na elke ios 'upgrade' trager werd en uiteindelijk niet meer bruikbaar wil ik mijn nieuwe air 2 niet upgraden. Ik wordt echter helemaal gek van de notificaties (diverse malen per dag, 2 stuks) die ik steeds krijg. Weet iemand of en zo ja hoe ik die notificaties uit kan zetten? Via het notificatie centrum lukt het niet en google maakt mij ook al niet wijzer. Het helpt een beetje als ik de gedownloadde upgrade verwijder, dan krijg ik iets minder notificaties. Binnen de kortste keren heeft hij de 'upgrade' weer opnieuw gedownload en is het weer regelmatig 'bal'. (Ter info, niet gejailbreaked of andere mods)
Dank alvast!

Edit: ik plaats 'upgrade' tussen haakjes omdat ik een upgrade die mijn ipad trager maakt absoluut niet als een upgrade kan zien, eerder een downgrade. Liever wat minder functionaliteit op volle snelheid dan meer functionaliteit die ik niet kan gebruiken omdat mijn ipad traag geworden is. [/rant off]

[ Voor 22% gewijzigd door Philpend op 10-09-2016 12:53 ]

Beste antwoord (via Philpend op 17-09-2016 14:25)

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

iOS10 is juist sneller op alle apparaten met iOS9 die kunnen updaten. Mijn iPhone 6 heeft mindete hardware en is op 10 aanmerkelijk sneller dan op 8 en 9.

Dat je na 10 stopt kan ik snappen, maar eerder is stupide.

I reject your reality and substitute my own

Alle reacties

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Update verwijderen, mesu.apple.com blokkeren in je router. Klaar. Heb je al eens na een update een factory reset zonder backup terug plaatsen geprobeerd? En limiteer wat privacy/systeem settings. Hier al jaren vlotte iDevices, update na update.. Ook verminder beweging aanzetten scheelt nogal wat performance en is vaak wat rustiger aan de ogen.

NRG

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:01
Een air 2 niet updaten....kijk dat je nou de majors niet wil doen ok maar de minor updates schelen echt niets in performance

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philpend
Volgens mij kan ik bij apple er niet voor kiezen alleen de minor updates te installeren, het is alles of niets.

@Vermeulen, dank voor je input, ga ik mee aan de slag.
Ik begrijp dat ik met die blokkade geen nieuwe updates meer binnen krijg, hopelijk houden die notificaties dan helemaal op.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

iOS10 is juist sneller op alle apparaten met iOS9 die kunnen updaten. Mijn iPhone 6 heeft mindete hardware en is op 10 aanmerkelijk sneller dan op 8 en 9.

Dat je na 10 stopt kan ik snappen, maar eerder is stupide.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philpend
naar aanleiding van de post van nelizmaster toch het risico genomen en geupgrade naar ios10. Na een dag gebruik is de conclusie dat de ipad merkbaar net iets sneller is geworden. Dank!
Pagina: 1