In navolging van de Roccat Kova heb ik deze week een reviewmodel van de nieuwe Skeltr mogen ontvangen. Nou is dit nieuwe model (voor zover ik weet) nog bij geen enkele in de Pricewatch staande webshop te bestellen. Is het uberhaupt mogelijk om voor zulk soort producten al een review online te zetten, of is dit gewoon een kwestie van wachten totdat de ramplank verkrijgbaar is bij webwinkels?
Edit: Alsof je het over de duivel hebt, in de afgelopen paar uur is het product in de PW verschenen, direct maar even voorzien van wat informatie. pricewatch unsorted: Roccat Skeltr - Smart Communications Gaming Toetsenbord ...
Edit 2: Mijn vraag blijft trouwens staan mocht dit in de toekomst vaker voorkomen of voor anderen die hier ook mee te maken hebben.
Edit: Alsof je het over de duivel hebt, in de afgelopen paar uur is het product in de PW verschenen, direct maar even voorzien van wat informatie. pricewatch unsorted: Roccat Skeltr - Smart Communications Gaming Toetsenbord ...
Edit 2: Mijn vraag blijft trouwens staan mocht dit in de toekomst vaker voorkomen of voor anderen die hier ook mee te maken hebben.
[ Voor 36% gewijzigd door D4NG3R op 10-09-2016 19:48 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken