Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royhoi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 10:17
Heb inmiddels al bijna 2 jaar mijn Vodafone abbo lopen met 1gb data. Omdat ik veel wifi gebruik kwam ik hier altijd net aan mee weg. Nu kan ik over 4 maanden verlengen en valt mij op dat ik veel sneller door mijn data heen ben. Toppunt was dat ik gister al een smsje kreeg dat ik voor 80% door mijn data was.

Kijk ik nu op de Vodafone site zie ik dat ik 591Mb verbruikt heb en nog 114Mb tegoed heb. Ik geef toe dat mijn reken kunsten niet van heel hoog nivuew zijn maar dit klopt toch niet?

Keek toevallig vorige maand eens naar de rekening en toen bleken er 4 blox dingen aan te staan voor extra Mb's die ik nooit aangezet had laat staan verbruikt maar wel dik betaald. Heb toen gebeld met Vodafone en ze werden gelijk weg gehaald maar je het vertrouwen is zo wel een beetje weg. Moet je steeds je rekeningen controleren.. Blijkbaar hebben ze het spul niet op orde.

Dus ik was eigenlijk benieuwd naar de ervaring van andere Vodafone gebruikers.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ynbxeidl3ocdr.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/uijn5q55hwqlk.png

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/kjnecuymr4zxg.jpg

K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Een jaar of twee geleden had ik ook een Sim-only Vodafone met 1GB internet. Dat ging ook heel snel in de maand en Vodafone kon niet over zeggen waarom ik zoveel data verbruikte, vanwege privacy redenen. Ook precies dezelfde indicatie die je nu weergeeft. De MB indicator klopte bij mij ook in vele gevallen bijna nooit.

Abonnement gebruikte ik in combinatie met een iPhone 6 Plus. Binnen enkele dagen (3 dagen tot 7 dagen) was ik al buiten mijn bundel.

Heb nu een KPN abonnement en gek genoeg zijn er maanden geweest waar ik niet eens de 1GB aantik. Zoek het internet maar op, staan echt genoeg verhalen hierover waar Vodafone helemaal niets aan wilt doen.

Als ik jou was zou ik morgen maar opnieuw gaan bellen, dan zullen ze zelf ook wel aangeven dat het niet klopt en het zo snel mogelijk voor je gaan oplossen, maar daar zou je toch echt achteraan moeten gaan, anders doen ze het echt niet.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royhoi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 10:17
RWK__ schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 21:10:
Een jaar of twee geleden had ik ook een Sim-only Vodafone met 1GB internet. Dat ging ook heel snel in de maand en Vodafone kon niet over zeggen waarom ik zoveel data verbruikte, vanwege privacy redenen. Ook precies dezelfde indicatie die je nu weergeeft. De MB indicator klopte bij mij ook in vele gevallen bijna nooit.

Abonnement gebruikte ik in combinatie met een iPhone 6 Plus. Binnen enkele dagen (3 dagen tot 7 dagen) was ik al buiten mijn bundel.

Heb nu een KPN abonnement en gek genoeg zijn er maanden geweest waar ik niet eens de 1GB aantik. Zoek het internet maar op, staan echt genoeg verhalen hierover waar Vodafone helemaal niets aan wilt doen.

Als ik jou was zou ik morgen maar opnieuw gaan bellen, dan zullen ze zelf ook wel aangeven dat het niet klopt en het zo snel mogelijk voor je gaan oplossen, maar daar zou je toch echt achteraan moeten gaan, anders doen ze het echt niet.
Ik heb die verhalen in het verleden ook wel eens gehoord ja vandaar dat ik er nu wat scherp op ben. Een abbo werkt toch een beetje op vertrouwen. Je gaat er van uit dat alles netjes geregeld is.Moet nog tot januari maar dan stap ik over.

Zal morgen eens bellen als ik er aan toe komen en zal het hier even laten weten. Ik gebruik mijn abbo trouwens met een Iphone 6s.

K