goede week Athlon???

Pagina: 1
Acties:

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 17:10

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
ik heb een Athlon met het volgende serie nummer: AMD-K7750MTR52B A 230017548442

Is dat het magische getal??? of kan ik em weer weggooien ;)

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• bille

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
niet dus?

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

Als je nou eens niet zo bijdehand doet en gewoon vraagt wat je wilt weten ..

Verwijderd

Mail anders meneer Jerry Sanders eens, hij werkt bij AMD. Misschien dat die je kan helpen met je vraag? ;)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb een week 19 Athlon 750.

Loopt stabiel op 950! :D

Whatever.

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
23 is het fabrieksnummer
00 is het jaar nummer
17 is het weeknummer
en de rest , als sla je me dood maar het is niet echt belangrijk
de A staat voor 1.18 micron

ik geloof dat week 17 een redelijk goede week is, hopen voor je dat je een leuke core hebt !

• bille

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
Thanx Rico-Burn dat is tenminste een antwoord wat fatsoenlijk is. Hlpdsk...hoe kom je erbij om zoiets te posten? Is het niet een gewone normale vraag, van tweaker naar tweaker? Iedereen weet toch wel dat er een bepaalde week is waarin de Athlon een snellere L1 cache heeft. Alleen wist ik niet welke week. mijn tweede posting was alleen bedoelt om reactie teweeg te brengen omdat anders mijn eerste posting van de active topic lijst verdwijnt. Dus voortaan kan je wel een beetje normaler reageren ook al ben je chagerijnig ofzo!

Verwijderd

Je bent ander dezelfde bille die in een draad van mij doodleuk zegt dat ik maar PC800 Rambus RAM moet kopen voor m'n Thunderbird .. heel slimme opmerking.

• bille

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
Dus omdat ik DOM ben en niets weet over rambus e.d. ben ik bijdehand???

Verwijderd

Je had ook ff kunnen searchen billie boy... Deze vraag is wel 100 x gepost...

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Billie, niemand kan jou vertellen aan de hand van deze gegevens of je CPU goed over te clocken is. Een bekende Tweaker uitspraak luid:'Probeer en gij zult weten' Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Ik snap niet wat mensen die hier komen er nou leuk aan vinden om iets van te voren te weten, voor het zelf te proberen. Je vind het toch ook niet leuk van te voren te weten wat voor cadeaux je krijgt voor je jarig bent? Ik althans niet. Zoiets noemen ze nou een verrassing en het is de sport zo veel mogelijk uit je systeem te halen, ook al zouden anderen zeggen dat het niet mogelijk is. Dat is het principe van Tweakers, toch?

Verwijderd

geen ruzie maken hey boyz..

• bille

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
Cronik, dat had ik kunnen doen ja, als het gisteravond niet zo zou zijn geweest dat de searchengine van Tweakers uitstond vanwege de serverloads....

Verwijderd

Billie, als dat zo is. Sorry.
No disrespect, maar ik ben die Newbie vragen zat. Ze nemen gewoon geen tijd om te SEARCHEN!
Pagina: 1