Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem kunnen gamen zonder dat het vastloopt. Verder wil ik het voor multimedia doeleinden zoals films kijken en muziek luisteren verder gebruik ik mijn computer voor school. Ik zal ook een antivirus installeren, liefst wil ik een systeem dat niet vastloopt bijvoorbeeld bij het browsen of door mijn antivirus programma (nod32 security)

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro, ik probeer het onnodige te kopen zoals bijvoorbeeld een processor die je kan overclocken (zal ik niet doen) en geld te besparen zodat ik een gamingsstoel of iets anders mee te kopen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een SDD wil ik meenemen 150 gb

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve een SDD.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
*knip* wat in de volgende post gezegd wordt dus

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zal wel onwijs helpen als mijn computer geen lawaai zou maken, verder mag het niet teveel stroom gebruiken. Wensen is dat ik niet onnodig meer geld ga betalen dan nodig is, als een moederbord van 80 als geschikt is wil ik niet voor een ''speciale'' moederbord 140 betalen bij wijze van.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Of alle onderdelen samen geschikt voor elkaar zijn, of ik beter iets kan veranderen of als ik onnodig geld uitgeef aan iets terwijl het goedkoper kan

[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 10-09-2016 09:03 ]

Verwijderd

Oké, Tweakers en HWI mogen dan nu onder dezelfde vlag varen, het lijkt mij toch echt de bedoeling dat je een lijstje maakt met Handleiding Pricewatch. Zie ook DAA beleid