Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extricate.
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Het liefst een LG of een Samsung, omdat ik zeker weet dat hun Smart TV's Plex en Netflix ondersteunen. (Geen Philips niet echt goede ervaringen mee)

Wat is je budget?
Maximale budget is 500 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga er voornamelijk films en series op kijken, deze kunnen echter wel van hoge kwaliteit zijn. Ik heb al boxen via een versterker aangesloten dus geluid is niet heel belangrijk.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit voornamelijk te twijfelen tussen de pricewatch: Samsung UE40J6200AW Zwart en de pricewatch: LG 43UH610V Zwart.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vroeg me voornamelijk af welke ik het beste kan kiezen, ook waarom de 4K TV goedkoper is? Dus welke zouden jullie kiezen en waarom?

Nog wat extra info over mijn kijkgedrag: de TV staat ongeveer 2 meter van mij af, ik kijk voornamelijk als het donker is en heb vrij goede ogen.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:09
Voor dat geld, moet je Ultra hd laten varen, en de J6200 nemen die ook 100Hz is. Verder verdient een andere FHD 100Hz Tv je aanblik, de DS630 van Panasonic. Verder weet ik niet hoe hard je eis van 500 is, voor kleine 600 heb je nog de Sony 43w755c.

• Extricate.
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
https://tweakers.net/pric...365;540615;442484;441652/

Ik heb hier even de 4 TV's vergeleken en het enige opvallende is dat de LG een lage refresh rate heeft, de samsung veel stroom verbruikt en de Sony 100 euro duurder is.

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:18
je noemt nu net twee waardes, verbruik en refreshrate, die vaak niet goed aangegeven staan in de speclijst.

Nog even verder gekeken.
Als ik dit lees ga je nauwelijks verschil zien tussen FHD en UHD: http://www.fwdmagazine.nl...afstand-voor-ultra-hd-4k/
En dat is dan bij stilstaand beeld.

[ Voor 49% gewijzigd door wappiewappie op 11-09-2016 14:51 ]