Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Vraag
Beste antwoord (via Damic op 10-09-2016 12:25)
Muis/tobo rechtstreeks op mobo aangesloten of op b.v. Frontpanel van de case?Damic schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:47:
Gegroet mede tweakers;
ik heb een klein/groot probleem, nl als ik probeer windows te installeren op bovenstaand systeem (zie gekoppelde producten) dan zodra je het windows logo ziet laden de usb apparaten niet meer reageren (muis tobo), dit is wel heel vervelend want dan kun je natuurlijk niet verder doen.
Wat heb ik al geprobeerd:
* geheugen 1 voor 1 in elke bank gestopt
* ander voeding
* onboard gpu naar rx480
Nu is het wel zo dat dit mobo een eufi is en ik weet niet of dat de windows iso dat ik heb dat zo leuk vind.
Iemand nog een idee?
Wellicht overigens ook handig om de rest van je setup te noemen. Enige onderdeel dat je specificeert is de GPU en laat die nou net weinig invloed hebben op (usb) invoerapparaten.
Excuses... Zie later pas dat je de sku's keurig gekoppeld hebt.
Edit; zie net dat een win 7 usb install op skylake geen gelukkig huwelijk is;
http://wccftech.com/intel...tallation-platform-specs/
[ Voor 11% gewijzigd door Switchie op 09-09-2016 18:55 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Alle reacties
Muis/tobo rechtstreeks op mobo aangesloten of op b.v. Frontpanel van de case?Damic schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:47:
Gegroet mede tweakers;
ik heb een klein/groot probleem, nl als ik probeer windows te installeren op bovenstaand systeem (zie gekoppelde producten) dan zodra je het windows logo ziet laden de usb apparaten niet meer reageren (muis tobo), dit is wel heel vervelend want dan kun je natuurlijk niet verder doen.
Wat heb ik al geprobeerd:
* geheugen 1 voor 1 in elke bank gestopt
* ander voeding
* onboard gpu naar rx480
Nu is het wel zo dat dit mobo een eufi is en ik weet niet of dat de windows iso dat ik heb dat zo leuk vind.
Iemand nog een idee?
Wellicht overigens ook handig om de rest van je setup te noemen. Enige onderdeel dat je specificeert is de GPU en laat die nou net weinig invloed hebben op (usb) invoerapparaten.
Excuses... Zie later pas dat je de sku's keurig gekoppeld hebt.
Edit; zie net dat een win 7 usb install op skylake geen gelukkig huwelijk is;
http://wccftech.com/intel...tallation-platform-specs/
[ Voor 11% gewijzigd door Switchie op 09-09-2016 18:55 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
PSU's:
Antec SP-500P pricewatch: Antec SmartPower 2.0 SP-500 maar dan modulair
pricewatch: Corsair VX550W
Meen je dat nu

[ Voor 12% gewijzigd door Damic op 09-09-2016 19:07 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Win 10 kopen? Je zit op tweakers he... Als jij win 7 wilt draaien dan zult gij windows 7 draaien...Damic schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:58:
Owja mobo ligt op een houten plank, usb gebruik ik de achterste want ik weet dat je soms problemen kunt hebben als je je boot van de voorste usb poorten.
PSU's:
Antec SP-500P pricewatch: Antec SmartPower 2.0 SP-500 maar dan modulair
pricewatch: Corsair VX550W
Meen je dat nu![]()
dus in principe kan ik via ps2 toch verder gaan. Eens proberen en anders is het win10 kopen
Wellicht kan dit je op weg helpen;
http://www.asrock.com/microsite/win7install/

Ook is het uitpakken heeeeeeeel traag (trager dan op de atom)

[ Voor 96% gewijzigd door Damic op 09-09-2016 20:33 ]