Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WiFi SD kaart

Pagina: 1
Acties:

• A-J
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 23:21
Situatie:
Ik heb een netwerk binnen een bedrijf waar alle computers met een lokaal netwerk met elkaar verbonden staan (bekabeld).
Daarnaast hebben we ook een apart wireless netwerk voor o.a. zaken als bijvoorbeeld Sonos

Mijn wens:
Ik heb een camera met een wireless SD kaart waarmee ik binnen het pand foto's maak. De foto's moeten gelijk wireless naar een van de computers gezonden worden. Ik heb de app v/d SD kaart al op de pc geinstalleerd, maar deze kan hem niet vinden. De computer heeft ook geen WiFi, alleen het bekabelde netwerk.

Mijn vraag:
Hoe krijg ik dit aan de praat? Moet ik een WiFi usb connector kopen voor de computer?

WP: PUHZ-SHW112YAA + EHSC-VM2D en PV: 8355 Wp

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 20:40
Zit je WiFi op hetzelfde netwerk als het LAN? Als het verschillende netwerken zijn ga je het sowieso niet kunnen vinden aangezien het zeer waarschijnlijk met broadcast pakketjes werkt wat niet door een router heen komt. Simpele fix? Zorg dat de PC ook via een (USB) WiFi kaart aan het WiFi netwerk hangt. Dan gaat het waarschijnlijk wel werken.

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 14:36
... Xudonax was mij voor.

• A-J
We hebben 2 WiFi lijnen hier (hebben een backup ADSL lijn) en alles in het beheer van een extern bedrijf. Als ik hen hierover bel, gaat het gelijk geld kosten.

Als ik de camera met wifi SD kaart aanzet, kan de pc met de app hem niet vinden.

Moet ik dan gewoon maar een Wifi connector per USB op de pc aansluiten?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

A-J schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:54:
Moet ik dan gewoon maar een Wifi connector per USB op de pc aansluiten?
Je zult iets moeten hebben zodat je PCI iets van de WiFi kan oppikken. Als die alleen bekabeld is, en dat netwerk is gescheiden van je WiFi, dan kun je werken met een WiFi adapter op je desktop.

• A-J
Met zo'n WiFi adapter kan ik een apart netwerk instellen voor mijn computer naast mijn lokale bekalelde netwerk in win7?

Pagina: 1