Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Poll-populisme

Pagina: 1
Acties:

• Yalden
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Yalden

Life's what you make it

Topicstarter
poll: Afroamen

De meeste lezers van Tweakers.net komen misschien 1 of 2 keer per jaar in het buitenland als ze op vakantie gaan... De poll lijkt 100% gericht op deze groep.

Een andere groep Tweakers.net-users werkt in het buitenland (expats).

Nog een andere groep is regelmatig voor zijn werk in het buitenland.

Weer een andere groep woont dicht bij de grens en is daarom bijna elke week wel een keer in het buitenland om bijvoorbeeld boodschappen te doen, of omdat ze al in het buitenland zijn als ze de straat oversteken.

Waarom is deze poll schijnbaar alleen maar gericht op de groep(en) die het minste heeft/hebben aan het "no more roaming fees"? Zou het niet veel interessanter zijn om te kijken hoe groot de groepen zijn die er juist wél heel veel aan hebben? Op deze manier lijkt het net of er maar twee groepen zijn, mensen die het handig vinden voor als ze op vakantie gaan en mensen die het helemaal niet boeit... Tweakers.net verdient een betere poll!

[ Voor 10% gewijzigd door Yalden op 09-09-2016 14:21 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
De meeste lezers van Tweakers.net komen misschien 1 of 2 keer per jaar in het buitenland als ze op vakantie gaan... De poll lijkt 100% gericht op deze groep.
Dank voor je opmerking. Je hebt gelijk, deze poll is niet voor iedereen. Dat geldt trouwens voor de meeste, zo niet alle polls.

Op expats hebben we ons nooit gericht, maar we hebben altijd ruime aandacht gehad voor mensen die in grensgebieden wonen en die daardoor problemen hebben met roaming in bereik. Zie bijvoorbeeld
nieuws: Vodafone belooft betere dekking in grensgebieden
nieuws: Kamer en minister gaan eind april in debat over bereiken 112 in grens...
nieuws: Minister adviseert bewoners gebieden met minder dekking vaste lijn te...
nieuws: Providers zeggen te werken aan betere bereikbaarheid 112 in grensstreek
En natuurlijk een volle achtergrond over beperkt bereik, met aandacht voor grensgebieden
reviews: Mobiele netwerken: waarom er soms geen bereik is

Een poll is niet altijd voor iedereen, net als onze berichtgeving. Hopelijk kun je je weer beter vinden in de volgende poll :)

• Yalden
  • Niet online

Yalden

Life's what you make it

Topicstarter
Arnoud, ik heb heel veel respect voor je, maar ook in dit laatste artikel (nieuws: Europese Commissie trekt voorstel fair use policy bij roaming in geen woord over bovenstaande...

-edit---

Als de EC het voorstel wijzigt vanwege "feedback" van de providers en/of "consumentenbonden", waar is dan de feedback vanuit de pers?

---edit 2---

naja, hier dan dus in ieder geval wat feedback vanuit de user community... Ik heb mijn best gedaan dat zo positief en tegelijkertijd zo duidelijk mogelijk te geven... Alvast mijn excuses als dat toch niet helemaal gelukt is... Ik ben echt niet kritiek aan het spuien om het kritiekspuien maar omdat ik denk dat ik een punt heb... Dat heb ik nu denk ik gemaakt, ik laat het hier dan nu verder bij...

Please don't take it personal, I mean well!

[ Voor 54% gewijzigd door Yalden op 09-09-2016 14:57 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Arnoud, ik heb heel veel respect voor je, maar ook in dit laatste artikel (nieuws: Europese Commissie trekt voorstel fair use policy bij roaming in geen woord over bovenstaande...
Klopt, er was simpelweg niets over te melden :). Het voorstel is ingetrokken, daar gaat het artikel over. Toen er een nieuwsbericht was over de inhoud van het (nu ingetrokken) voorstel, stond daarin
renswerkers worden gezien als uitzondering en niet als gebruikers die permanent roamen. Abonnees met onbeperkte bundels of varianten met hoge tegoeden moeten volgens de regels in het buitenland ten minste het gemiddelde kunnen gebruiken van alle abonnees met dezelfde bundel.
Als in het nieuwe voorstel over grensgebieden zaken staan, dan zullen we dat melden zoals we altijd hebben gedaan :)
waar is dan de feedback vanuit de pers?
Als er feedback is vanuit de pers, dan staat dat in de pers natuurlijk 8) . Hoofdcommentaren, opiniestukken etc. In elk geval vind je dit niet in onze nieuwsberichten: daar houden we ons aan de feiten :)

• Yalden
  • Niet online

Yalden

Life's what you make it

Topicstarter
Arnoud, je hebt op zich helemaal gelijk... Ik had jouw artikel er hier niet bij moeten betrekken.

Inderdaad is jouw artikel neutraal, feitelijk helemaal juist en zoals altijd goed geschreven... Opinie hoort inderdaad in een opiniestuk (of een blog ;-) )

Ik zal er een mooie opinie-blog van gaan maken! ;-) Hopelijk lukt dat me zo goed dat er veel mensen het lezen en op reageren, misschien zelfs jij (hint, hint, hint) :P
Pagina: 1