Ik heb een Msi 6330 lite v3.0b en in mijn bios (standaart bios) kan ik nix overclocken. Nu wil ik graag weten hoe ik mijn processor toch kan overclocken op de een of andere manier.
Ja ik weet niet of dat kan, maar heb je al geprobeerd om de bios met de normale versie te flashen?
Engineering
Als je de search gebruikt komen er genoeg methoden voor over oc'en. Dan moet je wel je proc un-locken en waarschijnlijk via bruggetjes dus snelheid instellen....
Volgens mij is de 6330 gelockt bordje...
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
jepOp donderdag 28 juni 2001 02:41 schreef wauskes het volgende:
Jawel maar dan moet je het op de proc zelf doen. Door een bepaalde manier van bruggetjes koppelen kan je het doen (of het lukt of niet ligt aan jezelf)
Maar ik zeg al kijk eens in de search zat topic over geweest.
Maar ik zeg al kijk eens in de search zat topic over geweest.
hmmz ik heb een gewone 6330 en ik kan wel degelijk overclocken, zowel fsb als multiplier.. misschien kan je de bios van de gewonen 6330 gebruiken?
Denk dat je dan je mobo om zeep helpt maar ik weet het niet zeker...Op donderdag 28 juni 2001 18:02 schreef psilo het volgende:
hmmz ik heb een gewone 6330 en ik kan wel degelijk overclocken, zowel fsb als multiplier.. misschien kan je de bios van de gewonen 6330 gebruiken?
Probeer anders een fuzzy logic dat op de site te krijgen is van msi
Ik heb hem ook 6330 lite 3.
Ik heb er de msi oc bios opgezet.
Eerst lukte dat niet maar met wat paramaters lukte het uiteindelijk toch. Ik kan nu in de bios de fsb aanpassen en ook met fuzzy logic. Maar de multieplier en de voltage kan ik niet veranderen.
Eerst lukte dat niet maar met wat paramaters lukte het uiteindelijk toch. Ik kan nu in de bios de fsb aanpassen en ook met fuzzy logic. Maar de multieplier en de voltage kan ik niet veranderen.
Verwijderd
ik heb de oc-versie op een Limeted Edition bordje gezet en wou niet meer bootenOp donderdag 28 juni 2001 19:44 schreef wij het volgende:
Ik heb hem ook 6330 lite 3.
dus ik adviseer je het niet te doen
Dan heb ik zeker veel geluk gehad.
Maar ik denk dat ik hem toch maar ga ruilen voor een k7t turbo. De verkoper heeft mij namelijk toen ik om een turbo vroeg een lite3 bordje gegeven voor dezelfde prijs. Ik ben daar niet zo blij mee.
Maar ik denk dat ik hem toch maar ga ruilen voor een k7t turbo. De verkoper heeft mij namelijk toen ik om een turbo vroeg een lite3 bordje gegeven voor dezelfde prijs. Ik ben daar niet zo blij mee.
Pagina: 1