Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
ik divide mijn cash niet graag 
cache is wat jij wilt delen... niet je poen
cache is wat jij wilt delen... niet je poen
Haha, bedankt voor je hulp -
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Verwijderd
Als je gewoon je eigen koeler (standaard) wil blijven gebruiken is het niet zo moeilijk
je hoeft dan alleen de plastic kap er af te halen. Met een schoevendraaier gaat dat prima. Ik had ergens een bookmark met een handleiding, maar die is ff zoek. Als je ook de stalen plaat eraf wilt hebben (om bij de core te komen) zou ik ff voorzichtiger te werk gaan.
je hoeft dan alleen de plastic kap er af te halen. Met een schoevendraaier gaat dat prima. Ik had ergens een bookmark met een handleiding, maar die is ff zoek. Als je ook de stalen plaat eraf wilt hebben (om bij de core te komen) zou ik ff voorzichtiger te werk gaan.
Die plastic kap is dus wel eenvoudig eraf te halen met een schroevendraaier ofzo? Die plastic kap zou dus genoeg zijn om bij de gf te kunnen komen van de proc....
Hier staat een duidelijke handleiding met foto's voor het open breken van je Athlon.
Nog beter
Thanx
Thanx
Pagina: 1