Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fU_fITA
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06-2024

fU_fITA

Old skool

Topicstarter
Wie kan hier iets mee?

Heb iemand met een Android tablet maar is buitengesloten

Het inlogscherm vraagt om google account inlog gegevens alleen is dat mogelijk in te loggen wanneer wifi op de tablet zelf aan staat maar wifi staat helaas uit.

Wifi enabelen gaat niet want daarvoor moet je eerst ingelogd zijn op de tablet

Vervolgens nog met de had geproken die zeggen zoals verwacht hard reset - terug naar fabriek instellingen

Vervolgens wil de tablet reageren wanneer je de volume - knop ingedrukt houd en de power knop tegelijkertijd om de hard reset te doen

Blijft alsmaar in het google inlog scherm opbooten in plaats van het reset scherm weer te geven

Enige mogelijkheid is de tablet flashen maar moet ik meer gevens hebben over welke versie Android ik nodig heb, die weet ik inmiddels 4.1 en de tools die nodig zijn om de tablet te flashen.

Heeft iemand nog een suggestie voor welke tools ik hier voor nodig heb?

Nobody steals our chicks... and lives! Duke Nukem 3D (1996)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:45

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
fU_fITA schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:42:
Heeft iemand nog een suggestie voor welke tools ik hier voor nodig heb?
Het betreft een tablet dus schopje AND -> TGA.

Wat voor inlogscherm gaat het hierover? Het lockscreen of iets anders?

In het lockscreen is het namelijk mogelijk om de statusbalk naar beneden te trekken en op die manier WiFi in te schakelen.

Verder vind ik in de handleiding het volgende:
  1. Laadt de accu van uw tablet op tot minimaal 30%.
  2. Druk de volume knop "+" en de aan/uit knop op tegelijkertijd ongeveer 15-20
  3. seconde in, totdat het Android logo verschijnt. Laat nu de aan knop los, maar blijf de volume knop "+" inhouden totdat u een scherm
  4. krijgt met verschillende keuze mogelijkheden.
  5. Kies hier "Wipe data/ factory reset" (u doorloopt het menu doormiddel van de "+" en "-"
  6. toetsen en bevestigt uw keuze met de aan/uit knop).
  7. Kies in het volgende scherm "Reboot system now" (u doorloopt het menu
  8. doormiddel van de "+" en "-" toetsen, en bevestigt uw keuze met de aan/uit knop).
  9. Bevestig nogmaals, de tablet herstart vervolgens en u kunt in uw tablet zonder gebruik van een wachtwoord.
Heb je de bovenstaande stappen allemaal gedaan? Want als de timing niet goed is, zal de tablet inderdaad gewoon 'normaal' opstarten.

[ Voor 56% gewijzigd door rens-br op 09-09-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fU_fITA

fU_fITA

Old skool

Topicstarter
rens-br schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:49:
[...]

Het betreft een tablet dus schopje AND -> TGA.

In het lockscreen is het namelijk mogelijk om de statusbalk naar beneden te trekken en op die manier WiFi in te schakelen.

Verder vind ik in de handleiding het volgende:

[...]

Heb je de bovenstaande stappen allemaal gedaan? Want als de timing niet goed is, zal de tablet inderdaad gewoon 'normaal' opstarten.
Veel dank, ik ga hier alvast mee beginnen

Ten eerste batterij opladen die nu al op 14% staat terwijl die de hele nacht aan de oplader stond aangesloten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:45

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
fU_fITA schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 12:16:
[...]
Ten eerste batterij opladen die nu al op 14% staat terwijl die de hele nacht aan de oplader stond aangesloten :'(
Succes. Zou je deze vragen nog even willen beantwoorden:
rens-br schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:49:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fU_fITA

fU_fITA

Old skool

Topicstarter
Ik ga deze draad nieuw leven inblazen en tegelijkertijd de android tablet, hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeheerD
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-03-2024
Heren goedenavond,

Ik heb een aanvullend probleem. Mijn tab a 2016 zit vast in een gebruikers modus (beperkte rechten) en nu wil ik het gewoon hard resetten omdat dit mij het snelste leek. Maar ik mag dit niet want de standaard trucjes werken niet. Tips of oplossing?
Pagina: 1