Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Problemen met verbinden school WiFi

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik probeer te verbinden met mijn school WiFi. De WiFi wordt gevonden door mijn laptop, maar verbinden wil maar niet lukken.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Dell Inspiron 5568.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
IPv6 uitzetten, netwerk adapter opnieuw installeren. Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/lJfvNXE

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!
Alvast bedankt.

Beste antwoord (via Verwijderd op 09-09-2016 11:05)

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 14:40

Zorian

What the fox?

Ha, Eduroam. Altijd feest daarmee, ben systeembeheerder geweest op het ROC en heb vaak zat leerlingen gehad die dit ook hadden.
Heb je de vraag wel gehad van 'weet je zeker dat je wil verbinden'?
Neem aan dat je op het ROC zit? Zo ja, gebruik je volledige schoolmail als gebruikersnaam.

Verder; Hier is de ICT afdeling op je school eigenlijk voor bedoeld, niet Tweakers.

[ Voor 13% gewijzigd door Zorian op 09-09-2016 11:02 ]

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Hier kunnen we dus niks mee. Meer informatie!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 15:33
Misschien eens je lokale systeem beheerder aanspreken?

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • Beste antwoord

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 14:40

Zorian

What the fox?

Ha, Eduroam. Altijd feest daarmee, ben systeembeheerder geweest op het ROC en heb vaak zat leerlingen gehad die dit ook hadden.
Neem aan dat je op het ROC zit? Zo ja, gebruik je volledige schoolmail als gebruikersnaam.

Verder; Hier is de ICT afdeling op je school eigenlijk voor bedoeld, niet Tweakers.

[ Voor 13% gewijzigd door Zorian op 09-09-2016 11:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zorian schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 10:58:

Nee ik kom helaas niet eens tot die stap waar je je gegevens moet invoeren. Ik zit in Finland op school, maar het zal wel hetzelfde zijn!
En inderdaad, die heb ik ook al gecontacteerd, maar ik dacht dat men hier op tweakers ook wel wat wist.
Meer dan dit week ik zelf ook niet, dus vandaar zo weinig informatie.