Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

FSX Game-PC a 400 euro, 1e hands of 2e hands?

Pagina: 1
Acties:

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Geachte tweakers, _/-\o_

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer zal met name gebruikt worden door een stel jonge kids die helemaal gek zijn op FSX. Omdat FSX een ouder spel is heb ik begrepen dat de game (in tegenstelling tot de nieuwere games) nogal zwaar op de processor is.

Wat mag het systeem gaan kosten?
We willen rond de 400 euro uitgeven.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals eerder aangegeven heb ik begrepen dat FSX zwaarder is op de processor dan games van tegenwoordig (die meer zwaarte leggen op de grafische kaart). Is een I3 van deze tijd voldoende? Of is een I5 nog steeds het minimum?

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Soepel draaien van FSX op hogere settings.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Ik stel deze game PC samen voor een goede vriend van me. Zijn kids (a 10 jaar oud) zijn helemaal gek op FSX en krijgen nu een nieuwere PC waar ze FSX op hogere settings mee kunnen spelen. Ik zit echter nog in dubio of het een goed idee is om 1e hands het instap game systeem uit de buyers guide in elkaar te zetten of dat de kids meer performance halen uit een 2e hands systeem "vraag en aanbod" a 400 euro. Wat is jullie kijk hier op? Ben zeer benieuwd.

Zoals eerder aangegeven zou het 1e hands systeem zeer waarschijnlijk het instap game systeem zijn van September. Alvast bedankt voor het meedenken!

• Deslaw
Bump -_-

• Deslaw
Selfless bump... iemand die me hier een klein advies in wilt geven?

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Persoonlijk denk ik dat er 2e hands voor deze prijs meer te halen valt. Je zou eventueel ook alleen de grafische kaart 2e hands kunnen halen (7970/280X/290/GTX770/GTX780/GTX960 ETC ETC ETC) die een stuk beter presteren dan de RX460. Je zult dan ook wel een andere voeding nodig hebben en je zal dan wel snel 100€ duurder uitkomen.

V&A aangeboden: HTPC/Gaming PC ( Intel I5 3570K 16 GB Ram Evga GTX 970 ) + Gr...

Met dit systeem ben je eigenlijk gelijk klaar. Snelle processor, 16GB ram SSD én een GTX 970. Doesn't get any better voor 425€.

[ Voor 31% gewijzigd door ECP0WERS op 11-09-2016 16:59 ]