Toon posts:

Waar kan ik het best mijn fans plaatsen ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aopen hq08 en ik wou graag weten waar ik het beste mijn fans kan plaatsen.

Verwijderd

[grappemaker modus]
in je kast :)
[/grappemaker modus]

op virtual hideout stond een uitleg over de beste airflow geloof ik

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha :) ik bedoel op welke plekken in me kast.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
boven achter outtake
onder voor intake
zijkant intake
en boven in de top ff een gat zaken
voor een mooie 120x120 outake >:)

Verwijderd

Alleen is het mij een raadsel waarom ze bij die hq08 bigtowers de voeding niet bovenin geplaatst hebben |:(

Aan de fans die je bovenin plaatst zul je dus niks hebben.Die voeding neemt alle warmte op.

Vette blunder van aopen noem ik dat. Er is geen excuus voor waarom die voeding niet helemaal boven in zit.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op donderdag 28 juni 2001 02:55 schreef SoftIce het volgende:
Alleen is het mij een raadsel waarom ze bij die hq08 bigtowers de voeding niet bovenin geplaatst hebben |:(

Aan de fans die je bovenin plaatst zul je dus niks hebben.Die voeding neemt alle warmte op.

Vette blunder van aopen noem ik dat. Er is geen excuus voor waarom die voeding niet helemaal boven in zit.
bouw je voeding buiten de kast
of bouw zelf je voeding boven in

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je moet er eigenlijk zelf er een beetje mee spelen wat de beste stand is, er werden al een paar tips gegeven zoals voor de intake en outtake.
Je kunt je airflow het beste controleren dmv sigaretten rook, blaas een beetje rook in de fans en zie hoe het zich verplaatst.

39

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een lesje: warmte stijgt

Dus onderin inblazen en bovenin uitblazen.

Standaardopstelling: enorm big kickass fan (120mm ofzo) voor-onderin die alles binnen blaast en twee kleinere (80mm) uitzuigertjes achter bovenin.

Heb ik zelf ook en het werkt prima. Klik op "BP6" in mijn sig voor een pic.
Pagina: 1