Toon posts:

Silverpoint vs. Perfect Hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het plan is dat ik binnenkort een vrij grote website met MySQL en PHP ga opzetten, waarbij tevens een gedeelte als fileserver gaat functioneren. Ik heb dit forum redelijk doorgespit (jaja, met de zoekfunctie ;)) en heb de volgende 2 providers eruit gevist die mij redelijk ok lijken en een goede prijs hebben (ik kijk dus naar 150+ mb): Silverpoint en Perfect Hosting. Heeft iemand voorkeur/ervaring voor of met deze providers? Momenteel heb ik geen idee welke te kiezen (behalve een klein prijsverschil). Thnx.

Verwijderd

Ik zou gaan voor silverpoint, aardige mensen, kennis van zaken en bloedsnel :9~

Perfect hosting heb ik nog nooit van gehoord of iets mee te maken gehad.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:59

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

En ze zitten maar 4 meter van de t.net servers *D

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Op donderdag 28 juni 2001 02:14 schreef Femme het volgende:
En ze zitten maar 4 meter van de t.net servers *D
Dat zie je verkeerd. Het is juist andersom want hun staan al iets langer bij TS. Dus, t.net staat 4 meter vanaf de servers van silverpoint. :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 28 juni 2001 06:40 schreef The Source het volgende:
Dat zie je verkeerd. Het is juist andersom want hun staan al iets langer bij TS. Dus, t.net staat 4 meter vanaf de servers van silverpoint. :)
Maar als je vanaf de t.net servers naar silverpoint hobbelt is het wel 4 meter vanaf t.net :P

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:49
En dat zegt wat over de kwaliteit van de hosting :?

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 11:09 schreef Dutchman! het volgende:
En dat zegt wat over de kwaliteit van de hosting :?
Ja, wel iets. Tweakers & Silverpoint zitten in het zelfde netwerk. Netwerk is goed dus over dat gedeelte hoef je je dan niet druk te maken. ;)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Silverpoint draait Sendmail 8.11.4, Perfect Hosting 8.10.2, so pick your choice ... Een bedrijf wat up-to-date blijft, of een bedrijf wat alleen maar 'vertrouwd' op een Cobalt ...? (En als je perse op een Cobalt wilt zitten, SilverPoint heeft ook een cobalt om hosting op te doen ... :) ).

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
thnx!
lijkt me duidelijk nu :)

Verwijderd

ik durf neit wat te zeggen ovwer hoe goed hosting enzo is bij beide, maar ik kreeg regelmatig spam van @silverpoint.nl . bedrij dat spamt is bij mij persoonlijk al afgevallen aangezien:
- ze spammen om klante te krijgen (geen geld voor reclame, niet goed genoeg dat mensen uit zichzelf komen)
- slechte manier van zakendoen vidn ik persoonlijk.

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Op donderdag 28 juni 2001 14:59 schreef Kertje het volgende:
- ze spammen om klante te krijgen (geen geld voor reclame, niet goed genoeg dat mensen uit zichzelf komen)
- slechte manier van zakendoen vidn ik persoonlijk.
Ik ben het helemaal met je eens, maar is het wel SilverPoint? Want ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat SilverPoint spamt, eigenlijk net zo moeilijk als WideXS die hun gigabyte prijs gaat verlagen van Fl. 40,- per Gb naar Fl. 2,50 per Gb >:)

Modjes in action !!

-- © 2

• twixx
  • Niet online
Beste kertje,

Ik begrijp niet hoe je op bovenstaande stelling komt. Gaarne ontvang ik de headers plus evt. bericht.
Silverpoint heeft zelf een heel strak a-spam beleid om de (xs4all) netiquette na te streven. Het kan natuurlijk voorkomen dat via onze servers een spam e-mail verzonden wordt door een van onze klanten, hiervoor gaarne abuse@silverpoint.nl gebruiken incl. full headers.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Sterker nog, een partij die drie kabinetten met bijbehorende Mbits afneemt bij TrueServer, lijkt me niet echt nodig om te spammen.

Als je nou een stuk of 8 servertjes hebt staan in één kabinet, en op de site zet je fotosoep-foto's van je 'eigen' kast waarmee je je voordoet alsof je twee kabinetten tjokvol hebt staan met Cobaltjes en Dell-1550 machines, tja, da's pas triest ... En dan kan ik me nog enigszins voorstellen dat je wilt spammen ...

Modjes in action !!

-- © 2

• The Source
Volgens mij bedoeld Kertje een ander bedrijf. Er is idd een hostingbedrijf wat veel spammed. Ik ben de naam (gelukkig) kwijt. Maar ik zal deze maand nog wel wat spam van hun ontvangen dus dan laat ik het je weten

• Mark
  • Laatst online: 06-05 22:26
Bha bha, nu word ik toch echt een beetje misselijk.

Laat ik even voorop stellen dat ik niks tegen Silverpoint heb of tegen trueserver, maar dit stinkt.

Valt me op dat er in het begin toen t.net net bij vuurwerk zat werd gedaan alsof vuurwerk het beste was wat er is, nu word het aan alle kanten de grond ingestampt (en zoveel is er bij vuurwerk het laatste jaar niet veranderd).

Moeten jullie nu iedere keer maar gaan spammen over jullie eigen bedrijf of over het bedrijf wat bij jullie ruimte huurt ?

En zaken als snelle lijnen e.d. zegt helemaal verder niks over de provider, kijk naar vuurwerk en bevelander die toch ook wel aardige lijnen hebben en waar ikzelf dus nooit zou willen hosten.

Tevens zegt de versie van sendmail niks over de kwaliteit, ik ken providers welke op redhat draaien, wu-ftpd nog gebruiken, of nog erger op een Cobalt waar de laatste patches niet op staan.
Sowieso vind ik mensen die sendmail nog durven gebruiken stoer, de meeste grote jongens hebben het er allang uitgedonderd en draaien Postfix, Qmail of Exim...

Verder is het belangrijk om bij de keuze van een provider ook eens te kijken welk bedrijf er achter staat, bijvoorbeeld:
- Vuurwerk = Versatel
- WideXS = Cable & Wireless

Daarna kijk je naar de tijd dat het bedrijf in deze markt actief is, bijvoorbeeld deze:
- Xs4all
- UU-Net
- Cybercomm

Nu kun je een lijst maken van bedrijven waar je vrij zeker van kunt zijn dat ze de eerste jaren niet over de kop gaan.
Dat kun je van een bedrijf wat misschien net een paar jaar (of nog niet eens) bestaat niet zeggen.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 15:33 schreef RedRoon het volgende:
Tevens zegt de versie van sendmail niks over de kwaliteit
Zeker wel. Over Windows zegt ook iedereen dat JUIST de bedrijven die geen updates installeren het slachtoffer van hacks zijn.
ik ken providers welke op redhat draaien, wu-ftpd nog gebruiken, of nog erger op een Cobalt waar de laatste patches niet op staan.
Hier hetzelfde: aan de hand van versies kun je redelijk goed de staat van een systeem / deskundigheid van een systeembeheerder vaststellen.
Sowieso vind ik mensen die sendmail nog durven gebruiken stoer, de meeste grote jongens hebben het er allang uitgedonderd en draaien Postfix, Qmail of Exim...
Zolang je de laatste versies draait..
Een oude versie van een van de door jou genoemde software kan nog net zo vulnerable zijn als sendmail, als je het vertikt om updates te installeren.
Verder is het belangrijk om bij de keuze van een provider ook eens te kijken welk bedrijf er achter staat
Daar kun je naar mijn mening niet zo veel mee. Een beginnende provider kan veel beter zijn dan een bedrijf wat veel klanten heeft en al 20 jaar bezig is. Je zult het moeten doen met, toch scans wat de staat van de servers is, en persoonlijke ervaringen om tot een goede keuze te komen.

• Mark
Op donderdag 28 juni 2001 15:42 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]

Zeker wel. Over Windows zegt ook iedereen dat JUIST de bedrijven die geen updates installeren het slachtoffer van hacks zijn.
[..]

Hier hetzelfde: aan de hand van versies kun je redelijk goed de staat van een systeem / deskundigheid van een systeembeheerder vaststellen.
[..]

Zolang je de laatste versies draait..
Een oude versie van een van de door jou genoemde software kan nog net zo vulnerable zijn als sendmail, als je het vertikt om updates te installeren.
[..]
Leuk dat er een admin achter zit die altijd de laatste versies installeerd, maar dat is niet alles in een bedrijf.
Verder ben ik nog steeds van mening: If it ain't broke, don't try to fix it.

Ook zaken als verkoop, ondersteuning en wel degelijk de grootte van een bedrijf (vergeet niet dat er vorig jaar 400 internet bedrijven de kop over gegaan zijn) speelt mee.
Hoe leg jij het klanten uit als van de ene op de andere dag hun site uit de lucht is omdat jou provider zijn rekeningen niet betaald heeft aan bijvoorbeeld Ams-IX ???
Ik kan je nu vast vertellen dat het hun niks interreseert dat jou ISP zijn rekeningen niet heeft betaald, want JIJ mag het oplossen.

Verwijderd

...

Moeten jullie nu iedere keer maar gaan spammen over jullie eigen bedrijf of over het bedrijf wat bij jullie ruimte huurt ?

En zaken als snelle lijnen e.d. zegt helemaal verder niks over de provider, kijk naar vuurwerk en bevelander die toch ook wel aardige lijnen hebben en waar ikzelf dus nooit zou willen hosten.

- Vuurwerk = Versatel
- WideXS = Cable & Wireless
- Xs4all
- UU-Net
- Cybercomm
Hmm Versatel bijn Failliet en Cable & Wireless heeft laten merken onderhuids dat ze met WideXS een verkeerde beslissing hebben gemaakt.Wilden ze alleen gebruiken als extra colo ruimte. Maar een mooi nieuwtje voor degenen die het niet wisten de grote jongens staan op springen (uitstel van betaling etc) Zelfs level3 kort extreem in op zijn personeel.

UU-Net -- Supergoed maar extreem duur. Voor de rest is dit een extreem goede keus maar wel met een grote portomonnee.

Xs4all -- Vroeger beter nu wel goed maar nog steeds extreem duur. Voor colocatie ed. maar ook een zeer goede keus als je je portomonnee erheen kan dragen :)

CyberComm -- Verschrikkelijk slechte provider, heeft veel storingen een DOS attack kunnen ze niet hebben de STM1 naar amsix ligt er erg vaak uit. En scarlett die Cybercomm heeft overgenomen is niet blij met de zaken zoals ze gaan bij CyberComm.

TrueServer -- Goede uptime, nog geen storingen meegemaakt. Is een financiel onafhankelijk bedrijf dus word niet met de grote meegesleurd. Is opzich niet al te duur. Goedkoper om 1 server te plaatsen is bij 1 van de klanten van TrueServer 1 server te plaatsen gezien de prijsvergelijkingen op de TrueServer website. Dus lijkt me ook wel een beste keus.

Dus dat ze enthausiast zijn over TrueServer en/of Silverpoint kan ik me dan best wel voorstellen.

En het bedrijf waar ik werk host er ook en ik ben ook tevreden en daar gaat het dan toch om?

Verwijderd

Even ook nog iets positiefs over plushosting. 'k heb ze nu twee keer aan de lijn gehad en allebei de keren snel, vriendelijk en professioneel geholpen. Ik kan niet vergelijken met die andere, maar ben op dit moment erg tevreden over PlusHosting.

:z wordt tijd om naar huis te gaan :z ( perfect hosting... never heard of )

• Mark
220 smtp1.xs4all.nl ESMTP Sendmail 8.9.3/8.9.3;
220 main.tune-in.nl ESMTP Sendmail 8.9.3/8.9.3; <= mail.treuserver.nl :?
220 hagelslag.globalxs.nl ESMTP Sendmail 8.9.3/8.9.3;

dusse.....

Allemaal naar widexs:
220 widexs.nl ESMTP Sendmail 8.11.4/8.11.4

Verwijderd

220 oxygen.silverpoint.nl ESMTP Sendmail 8.11.4/8.11.4; Thu, 28 Jun 2001 15:57:09 +0200

Of euh allemaal naar silverpoint? :)

220 isis.2fast.nl ESMTP Sendmail 8.12.0.Beta12/8.12.0.Beta12 (2Fast Internet Services); Thu, 28 Jun 2001 15:58:03 +0200

Hmm deze is ook nieuwer hehe ;) dan die van hagelslag enzo.... Owh ja wel ff kijken wie een hostprovider is en een colocated provider.

Hosting doen ze niet allemaal aan in jou rijtje >:)

• Mark
Op donderdag 28 juni 2001 16:00 schreef NewAgePerformance het volgende:
220 oxygen.silverpoint.nl ESMTP Sendmail 8.11.4/8.11.4; Thu, 28 Jun 2001 15:57:09 +0200

Of euh allemaal naar silverpoint? :)

220 isis.2fast.nl ESMTP Sendmail 8.12.0.Beta12/8.12.0.Beta12 (2Fast Internet Services); Thu, 28 Jun 2001 15:58:03 +0200

Hmm deze is ook nieuwer hehe ;) dan die van hagelslag enzo.... Owh ja wel ff kijken wie een hostprovider is en een colocated provider.

Hosting doen ze niet allemaal aan in jou rijtje >:)
Welke niet dan ???

GlobalXS=Cybercomm....

Ow, en beta draaien dat roeleerd echt :? :?

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Op donderdag 28 juni 2001 16:00 schreef NewAgePerformance het volgende:

Hmm deze is ook nieuwer hehe ;)
ISIS draait idd de beta van 8.12.0, hij werkt perfect. Dana in tegenstelling draait ook de nieuwste 8.11.x, dus 8.11.4 (213.239.133.5 that is).

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

Ik geloof dat TrueServer niet aan WebHosting doet? Alleen aan colocated hosting daar heeft hun sendmail geen "......." mee te maken lijkt mij?

CyberComm GlobalXS doen die nog wel WebHosting dan?

:)

• Mark
Op donderdag 28 juni 2001 16:04 schreef NewAgePerformance het volgende:
Ik geloof dat TrueServer niet aan WebHosting doet? Alleen aan colocated hosting daar heeft hun sendmail geen "......." mee te maken lijkt mij?

CyberComm GlobalXS doen die nog wel WebHosting dan?

:)
http://www.cybercomm.nl/zakelijk.php

Ik wil hiermee alleen maar zeggen dat sendmail versies (wat Peerke zei) dus geen ruk zeggen over de kwaliteit van een provider.

Verwijderd

En daar ben ik het met jou helemaal mee eens :) De ene update wel en als de andere het goed vind draaien zal het ook wel goed draaien. Zie niet in waarom niet.

En ik probeerde aan te geven dat je niet alleen moet kijken naar hosts die hosten en dedicated hosten hehe. Is toch een groot verschil lijkt mij.

En tja cybercomm aka globalXS doet dus toch WEBhosting.

• Mark
Op donderdag 28 juni 2001 16:10 schreef NewAgePerformance het volgende:
En daar ben ik het met jou helemaal mee eens :) De ene update wel en als de andere het goed vind draaien zal het ook wel goed draaien. Zie niet in waarom niet.

En ik probeerde aan te geven dat je niet alleen moet kijken naar hosts die hosten en dedicated hosten hehe. Is toch een groot verschil lijkt mij.

En tja cybercomm aka globalXS doet dus toch WEBhosting.
Klopt, is een verschil tussen colo hosting en webhosting.
Maar ben blij dat iemand het met mee eens is om oudere software te gebruiken zolang deze natuurlijk nog geen exploits bevat.

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Op donderdag 28 juni 2001 16:06 schreef RedRoon het volgende:

[..]

Ik wil hiermee alleen maar zeggen dat sendmail versies (wat Peerke zei) dus geen ruk zeggen over de kwaliteit van een provider.
Ok, ga ik het even heel errug zwart-wit zeggen:

Ik ben EuroNet Internet, een van de grootste providers van nederland voor de zakelijke en particuliere markt, ik bied alles aan.

Als ik (EuroNet dus) een bak plaats met standaard Redhat 6.2 install (wat inhout : Sendmail vurnable vai de security hole in de kernel), named (bind 8.2.p5) vurnable), en verzin nog meer dingen die open staan, en ga daar klanten op hosten, dan ben ik een goeie provider??? Kom op zeg, get real !

Peerke's definitie van een goeie provider:
- Redundancy
- Backups
- Veilige omgeving.
- Uptime van minimaal 99,8% per maand (dus niet per jaar, dat je dus bijne één dag offline kan zijn).

In het voorbeeldje hierboven zou ik dan per direct EuroNet afschrijven als goede provider, simpelweg omdat ze geen veilige omgeving hebben gecreeerd. Tres simple.
Op donderdag 28 juni 2001 16:10 schreef NewAgePerformance het volgende:
het draait goed, maar speelt veiligheid geen rol?

Een lijfregel: Niet updaten wanneer het niet nodig is.

Ik vind het wel degelijk nodig om te updaten vanwege veiligheidsoverwegingen. Of draai jij ook nog vrolijk bind 8.2.2-p5 of soortgelijk als user root, die gewoon hartstikke vurnable is, en waar elk scriptkiddie door ./bind-exploit.sh te starten binnen kan komen? Dat punt probeer ik dus hier te maken ... Niet dat het verouderd is. Ik draai liever Windows 98se dan Millenium, of liever de 2.2.19 kernel met openwall-patch dan een 2.4.5 kernel voor hosting zelf, omdat je dan toch net wat meer zekerheid hebt.

Maar het kan allemaal aan mij liggen hoor.

edit:
[quote]
Op donderdag 28 juni 2001 16:13 schreef RedRoon het volgende:

[..]

Maar ben blij dat iemand het met mee eens is om oudere software te gebruiken zolang deze natuurlijk nog geen exploits bevat.
[/quote]

Zie above, daar doelde ik dus op, op security ... :)

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

Peerke> Precies, dat bedoel ik ook, alleen jij verwoord het beter :)

Verwijderd

Peer ga je werkstuk afmaken joh nogal logisch dat het secure moet zijn. >:)

• Peerke
  • Niet online

Peerke

En ik zou zweren dat er iets was met de 8.9.3 sendmail, maar het enige wat ik kan vinden is in combi met de kernel 2.2.19 of earlier... Dus als 8.9.3 volkomen safe is, mijn excuses ... :) Maar ik hoop dat iedereen wel het standpunt een beetje snapt.

Modjes in action !!

-- © 2

• Mark
Op donderdag 28 juni 2001 16:16 schreef Peerke het volgende:

[..]

bladiebla

edit:

[..]

Zie above, daar doelde ik dus op, op security ... :)
Je had dit hele stuk tikwerk kunnen besparen als je even had gelezen, natuurlijk moeten er geen exploits inzitten, en die zitten er niet in sendmail 8.10.x ;)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 16:25 schreef RedRoon het volgende:
Je had dit hele stuk tikwerk kunnen besparen als je even had gelezen, natuurlijk moeten er geen exploits inzitten, en die zitten er niet in sendmail 8.10.x ;)
:?

• The Source
Mensen, mensen, mensen toch...

we gaan weer lekker voorbij aan de vraag van de topic starten. Stelt die jongen een duidelijke vraag en dan moet het weer zoals van ouds >:) in een hostclan 'oorlog' ontaarden. vert (topicstarter) zit waarschijnlijk al weken te twijfelen over waar hij een server gaat nemen... honderden hosters weggestreept na alle beloofde features te hebben bekeken. Na lang wikken en wegen blijven er maar 2 over. Hij denkt " ff op GoT vragen "

Wat moet die jongen wel niet denken als hij dit vanavond allemaal leest??? :)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 16:49 schreef The Source het volgende:

we gaan weer lekker voorbij aan de vraag van de topic starten. Stelt die jongen een duidelijke vraag en dan moet het weer zoals van ouds >:) in een hostclan 'oorlog' ontaarden. vert (topicstarter) zit waarschijnlijk al weken te twijfelen over waar hij een server gaat nemen... honderden hosters weggestreept na alle beloofde features te hebben bekeken. Na lang wikken en wegen blijven er maar 2 over. Hij denkt " ff op GoT vragen "

Punt voor jouw :)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 16:49 schreef The Source het volgende:

Daar ging het ook om.. Peerke noemde de Sendmail versies, en het lijkt me duidelijk dus dat 'ie voor Silverpoint moet gaan: software up 2 date, trueserver, dus lekker snel etc. Wie wil er nou op een cobaltje met oude zooi gehost worden?

Verwijderd

Zijn er genoeg die dat doen. Cobalt is niets voor niets de best verkochte server in de wereld.

• Mark
Op donderdag 28 juni 2001 17:19 schreef Rats het volgende:
Zijn er genoeg die dat doen. Cobalt is niets voor niets de best verkochte server in de wereld.
Doe geen moeite, sommige mensen kun je niet overtuigen ;)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 17:19 schreef Rats het volgende:
Tsja.. ik hoor 'r anders nog genoeg problemen over. Vage locaties, rechten, e.d, om maar wat te noemen.

Neh, ik ben een doe-het-zelver ;)
Geef mij maar full control over m'n server.

Verwijderd

full control heb je ook over je raq alleen is dan je webbased admin naar de kl*te om het maar even zo te zeggen. En tja dat hebben vele er niet voor over.

Overigens ben ik het wel met je eens dat cobalts bagger machines zijn en dat wanneer je moet kiezen beter voor een "normale" server (eventueel met CP erop) kan gaan dan voor een raq. Maarja smaken verschillen, ik hoop dat cobalt failliet gaat >:) Want het gaat volgens mij dara niet ok, de nieuwste (XTR) is alweer uit de handel gehaald.

Verder zuigt de hardware van een raq enorm.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 18:08 schreef Rats het volgende:
de nieuwste (XTR) is alweer uit de handel gehaald.
Zover mijn bekend is, zat er een foutje in de raid-software. Dit is de gewone software zoals bij de linuxkernel geleverd.
Ik heb zelf maar even een nieuwe kernel gecompileerd en sindsdien nergens last van gehad.
Ach..P3 933 MHz, 512 MB, 3x 30 GB in RAID5 vind ik nou niet echt enorm zuigen.

Disclaimer: ik ben zelf ook voorstander van een 'clean' linux-doos, maar voor mensen die een CP wensen is het natuurlijk wel ideaal.

Verwijderd

ff terug komen op silverpoint spam,
ik weet absoluut zeker dat ik hiervan minstens 5 mailtjes heb gehad. Het lijkt me niet dat iemand zich voordoet als silverpoint en dan ook nog is gaat vragen om daar eea te hosten of wat er ook instond...ik heb helaas de mailtjes niet meer aangezien die (als ik ze niet gewoon gewist heb) in een oudere mailmap staan en ik geen id heb hoe ik met outlook me oude mail kan importeren...

• The Source
file > open > open pst / data folder

erg gemakkelijk...

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 19:04 schreef TwwT_Unexplained het volgende:

Zover mijn bekend is, zat er een foutje in de raid-software. Dit is de gewone software zoals bij de linuxkernel geleverd.
Ik heb zelf maar even een nieuwe kernel gecompileerd en sindsdien nergens last van gehad.
Zou best kunnen maar de XTR wordt niet meer verkocht door Cobalt.
Ach..P3 933 MHz, 512 MB, 3x 30 GB in RAID5 vind ik nou niet echt enorm zuigen.
Ok hardware is wel ok van een XTR maar kijk niet naar de prijs die je ervoor moet betalen. Verder zijn oudere raq's waardeloos kwa hardware.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 19:53 schreef The Source het volgende:
file > open > open pst / data folder

erg gemakkelijk...
neu op een of andere manier lukt het me nooit op oude mail te importeren na een format oid, geloof me heb van alles gedaan :) zal wel aan mij legge maar zo simpel is de oplossing niet :)

Verwijderd

maak een map aan die net zo heet als de orginele map. Copieer vervolegns je backup naar de nieuwe maap. IS ergens in de windows dir. Dat werkt is wel omslachtig maar werken doet het :)

• twixx
  • Niet online
Het zou toch wel leuk zijn als de die e-mailtjes vindt want ik ben wel erg benieuwd naar wat voor mail dat zou moeten zijn (incl. headers).
om daar eea te hosten
:?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Zou best kunnen maar de XTR wordt niet meer verkocht door Cobalt
<nieuwsgierig>
Waar haal jij die info vandaan? Voor zover ik weet zat er een fout in de software die inmiddels hersteld is!
</nieuwsgierig>

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 19:33 schreef Kertje het volgende:
ff terug komen op silverpoint spam,
ik weet absoluut zeker dat ik hiervan minstens 5 mailtjes heb gehad. Het lijkt me niet dat iemand zich voordoet als silverpoint en dan ook nog is gaat vragen om daar eea te hosten of wat er ook instond...ik heb helaas de mailtjes niet meer aangezien die (als ik ze niet gewoon gewist heb) in een oudere mailmap staan en ik geen id heb hoe ik met outlook me oude mail kan importeren...
Gewoon ff goed zoeken. Ik heb er eentje gehad van Marcel Leicher <mleicher@silverpoint.nl>
Op donderdag 28 juni 2001 23:28 schreef twixx het volgende:
Het zou toch wel leuk zijn als de die e-mailtjes vindt want ik ben wel erg benieuwd naar wat voor mail dat zou moeten zijn (incl. headers)
Geloof je Kertje niet?

FF mijn eigen mailadres eruit gehaald + IPs van m'n servers toen nog bij Widexs.
Return-Path: <mleicher@silverpoint.nl>
Received: from 007.wide-access.com (007.wide-access.com [151.xxx.xxx.xxx])
by sxxx.widexs.nl (8.11.1/8.11.1) with ESMTP id eB9DFbX20280
for <xxxx@xxxxxx.xxx>; Sat, 9 Dec 2000 14:15:37 +0100
Received: from amsmta02-svc.chello.nl (mail-out.chello.nl [213.46.240.7])
by 007.wide-access.com (8.9.1b+Sun/8.9.3) with ESMTP id IAA14158
for <xxx@xxxxx.xxx>; Sat, 9 Dec 2000 08:12:46 -0500 (EST)
Received: from kantoor ([213.46.86.42]) by amsmta02-svc.chello.nl
(InterMail vK.4.02.00.10 201-232-116-110 license 832340a6ecc0544b7f0f53eeb27ba332)
with SMTP id <20001209130820.SVBE21932.amsmta02-svc@kantoor>
for <xxxx@xxxxxx.xxxx>; Sat, 9 Dec 2000 14:08:20 +0100
Message-ID: <000a01c061e1$773c4bb0$2a562ed5@kantoor>
From: "Silverpoint - Marcel Leicher" <mleicher@silverpoint.nl>
To: <xxxx@xxxxxxxxx.xxx>
Subject: je posting @ gathering http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/83787
Date: Sat, 9 Dec 2000 14:10:55 +0100
Organization: Silverpoint Internet Services
MIME-Version: 1.0
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Mailer: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
X-PMFLAGS: 570950016 0 1 P4BEF0.CNM
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Beste xxxx,

Silverpoint is gespecialiseerd in dedicated servers. Vertel ons eens wat =
meer over je plannen en behoefte, wellicht dat we wat voor elkaar kunnen =
betekenen.

met vriendelijke groet,
Silverpoint Internet Services

Marcel Leicher.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 23:28 schreef twixx het volgende:
Het zou toch wel leuk zijn als de die e-mailtjes vindt want ik ben wel erg benieuwd naar wat voor mail dat zou moeten zijn (incl. headers).
Ik zie nu pas dat dat jou mailtje is twixx.
edit:

En of het spam is mogen jullie zelf uit vechten. Het is in ieder geval wel alleen naar mij persoonlijk gestuurd naar aanleiding van een topic hier op GoT.

• The Source
Ik heb ff mijn mail archive doorgezocht. Alleen maar spam van 12host.nl

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-05 09:16

JointFillah

Techno Addict

Op donderdag 28 juni 2001 18:08 schreef Rats het volgende:
Overigens ben ik het wel met je eens dat cobalts bagger machines zijn en dat wanneer je moet kiezen beter voor een "normale" server (eventueel met CP erop) kan gaan dan voor een raq. Maarja smaken verschillen, ik hoop dat cobalt failliet gaat >:) Want het gaat volgens mij dara niet ok, de nieuwste (XTR) is alweer uit de handel gehaald.
Om een 1 of andere reden gebeurt het weer uit de handel nemen van producten vrijwel alleen bij _grote_ bedrijven...de kleintjes zorgen wel dat hun producten goed werken voor ze het op de markt gooien.....dit geldt naar mijn mening ook voor de HostingMarkt zo....de arrogantie waarmee de Grote Jongens (op WideXS na dan) hun klanten behandelen maakt de keuze voor een iets kleinere aantrekkelijk :)

En Cobalt zal (helaas :? ) nog wel niet failliet gaan omdat het van Big Daddy SUN is inmiddels ;)
Valt nog mee hoor, het zijn geen Power-dingen, maar dan moet je ook bij Big Daddy SUN zijn :P

~-~-~-~
Oh en nog ff ontopic: Ik stem voor Silverpoint

~* Peace, Love & XTC *~

Verwijderd

Ik ook, heb in het verleden goede ervaring met Silverpoint opgedaan :-)

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 11:36 schreef Rats het volgende:
Ik ook, heb in het verleden goede ervaring met Silverpoint opgedaan :-)
En jij werkt zeker bij silverpoint ;)

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 02:34 schreef The Source het volgende:
Ik heb ff mijn mail archive doorgezocht. Alleen maar spam van 12host.nl
en die zijn ook meteen failliet gegaan....

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 11:42 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]

En jij werkt zeker bij silverpoint ;)
Niels ben bang dat ik je met teleurstellen. Ik werk wel bij een webhosting bedrijf, maar niet bij silverpoint en ook niet bij trueserver of iets dergelijks.

Maar heb voordat ik bij mijn huidige baas ging werken als particulier wel eens zaken met ze gedaan en dat was me goed bevallen.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 01:47 schreef pornking het volgende:

[..]

Gewoon ff goed zoeken. Ik heb er eentje gehad van Marcel Leicher <mleicher@silverpoint.nl>
[..]

Geloof je Kertje niet?

FF mijn eigen mailadres eruit gehaald + IPs van m'n servers toen nog bij Widexs.
[..]
yeayeayea :)

ik heb persoonlijk niet zo'n zin om me oude e-mails terug te halen om silverpoiunt zwart te maken ofzo. Aangezien ik elke 2 maanden ofzo alles backup en formateer en ik niet precies meer weet wanneer ik die mailtjes heb gehad...dus op welke backup mail gebeuren ik moet gaan zoeken (wat me toch al nog nooit gelukt is opnieuw te importeren)

Als je nie geloof (pornking heeft ook mailtjes gehad :) ) dan pech, probeer dus al zoals ik zei niemand zwart te maken, wou het alleen ff melden :)
Pagina: 1