Internet werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views

• Mrbassien
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 12:47
Hallo iedereen,

Ik hoop dat dit op het goede Sub Forum is, zo niet, sorry!
Hoe dan ook sinds gisteravond werkt mijn internet op mijn pc niet meer! Hij werkt overal, behalve op mijn pc! Er sfaat steet "Unidentified Network" no internet
Fix?

-Bastiaan

Verwijderd

Ongeveer 120.000 resultaten als ik Google op "Unidentified Network", lijkt me sterk dat daar niets bruikbaars tussen zit.

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Event Log.

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Hij is stuk, weet iemand de oplossing?

Je snapt toch zelf ook wel dat het zo niet werkt.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Je zult in dit geval zelf al enig onderzoek moeten plegen op je computer én meer informatie erbij vermelden. Het is en blijft Tweakers en niet een random computerhulp-forum.

Daarnaast kan niemand je op basis van een algemeen probleem (inet doet het niet) in combinatie met 2 woorden je überhaupt van tips of watdanook voorzien.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

• Mrbassien
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 12:47
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:55:
Ongeveer 120.000 resultaten als ik Google op "Unidentified Network", lijkt me sterk dat daar niets bruikbaars tussen zit.
Probeerde alles wat ik zag, niks hielp

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

120k aan oplossingen geprobeerd in een half uur en daar is geen enkele nuttige foutmelfing uitgekomen?

FWIW: je probleem is generiek, je fourmelding is generiek en je maakt het niwt duidelijker...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:42
Idd. Auto neerpleuren bij de dealer en een briefje erop "doet het niet" terwijl je de sleutel kwijt bent gaat je ook niet helpen.

Je bent Het algemeen beleid #topicplaatsen vergeten te lezen. Lees eens door.

Dit is Tweakers.net niet helpmij.info of beginnerpc.nl. er wordt wat eigen inzet verwacht.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:07

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en probeer het dan nogmaals....

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.