Hallo tweakers
Ik zoek een mobiel aangezien me iphone 4s te sloom word en het scherm is te klein. Ik heb alleen geen idee wat een goede mobiel is op een budget dus ik heb advies nodig.
Budget
300 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja ik wil minimaal een 4,7" scherm, 3 gb ram, minimaal 16gb opslagruimte en vooral gewoon een snelle mobiel. Merk maak me niet uit ik denk alleen niet dat een apple mogelijk is voor deze prijs.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een beetje gamen (ook vr) maar vooral voor de dagelijkse smartphone dingen(Whatsapp, tweakers enzovoort).
Zat al te twijfelen tussen wat mobielen maar het hoeft niet een van deze te zijn.
pricewatch: Sony Xperia M5 Zwart
pricewatch: Honor 7 16GB Grijs
pricewatch: LG G3 32GB Zwart
pricewatch: Xiaomi Mi 4 16GB Wit
Groet Martijn
Ik zoek een mobiel aangezien me iphone 4s te sloom word en het scherm is te klein. Ik heb alleen geen idee wat een goede mobiel is op een budget dus ik heb advies nodig.
Budget
300 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja ik wil minimaal een 4,7" scherm, 3 gb ram, minimaal 16gb opslagruimte en vooral gewoon een snelle mobiel. Merk maak me niet uit ik denk alleen niet dat een apple mogelijk is voor deze prijs.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een beetje gamen (ook vr) maar vooral voor de dagelijkse smartphone dingen(Whatsapp, tweakers enzovoort).
Zat al te twijfelen tussen wat mobielen maar het hoeft niet een van deze te zijn.
pricewatch: Sony Xperia M5 Zwart
pricewatch: Honor 7 16GB Grijs
pricewatch: LG G3 32GB Zwart
pricewatch: Xiaomi Mi 4 16GB Wit
Groet Martijn