Vraag

• Martijn noob
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-01 22:49
Hallo tweakers

Ik zoek een mobiel aangezien me iphone 4s te sloom word en het scherm is te klein. Ik heb alleen geen idee wat een goede mobiel is op een budget dus ik heb advies nodig.

Budget
300 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja ik wil minimaal een 4,7" scherm, 3 gb ram, minimaal 16gb opslagruimte en vooral gewoon een snelle mobiel. Merk maak me niet uit ik denk alleen niet dat een apple mogelijk is voor deze prijs.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een beetje gamen (ook vr) maar vooral voor de dagelijkse smartphone dingen(Whatsapp, tweakers enzovoort).

Zat al te twijfelen tussen wat mobielen maar het hoeft niet een van deze te zijn.

pricewatch: Sony Xperia M5 Zwart
pricewatch: Honor 7 16GB Grijs
pricewatch: LG G3 32GB Zwart
pricewatch: Xiaomi Mi 4 16GB Wit

Groet Martijn

Beste antwoord (via Martijn noob op 09-09-2016 07:18)

Verwijderd

Xiaomi simpel. Meer bang voor bucks kan je niet krijgen. Sterker. Voor de zaken die je noemt zou ik zelfs niet zoveel uitgeven. Ik heb hier thuis een Redmi Note 2 en 3 en die doen alles fantastisch voor €150,-. Toestel kapot, gestolen, scherm kapot? Jammer dan, koop ik toch voor dat geld weer een nieuwe. En niet te vergeten een update beleid waar de andere niet tegenaan kunnen.

En Apple? Nooit meer doen. :+

NB: bestellen via Top One (Alieexpress) via DHL geen importkosten. Succes met je keuze!

https://nl.aliexpress.com...88-4bc3-b226-9f14013d4271

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2016 21:09 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xiaomi simpel. Meer bang voor bucks kan je niet krijgen. Sterker. Voor de zaken die je noemt zou ik zelfs niet zoveel uitgeven. Ik heb hier thuis een Redmi Note 2 en 3 en die doen alles fantastisch voor €150,-. Toestel kapot, gestolen, scherm kapot? Jammer dan, koop ik toch voor dat geld weer een nieuwe. En niet te vergeten een update beleid waar de andere niet tegenaan kunnen.

NB: bestellen via Top One (Alieexpress) via DHL geen importkosten. Succes met je keuze!

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2016 21:09 ]

• darknessblade
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09 22:22
http://www.chiphone.nl/

is dan wel wat duurder dan onze chinese vrienden, maar je hebt wel gewoon EU garantie

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Wat duurder? Ruim het dubbele...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn noob
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:05:

Dit gaat hem denk ik worden bedankt! Daar komen toch geen verzend kosten bij?
(Was ook niet meer van plan om apple te nemen ;) )
darknessblade schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:32:
http://www.chiphone.nl/

is dan wel wat duurder dan onze chinese vrienden, maar je hebt wel gewoon EU garantie
Wel wat meer dan ietsje... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:32
Move AND > MAA

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn noob schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:23:

Dit gaat hem denk ik worden bedankt! Daar komen toch geen verzend kosten bij?
(Was ook niet meer van plan om apple te nemen ;) )
Beetje. Ik ken geen webwinkel zonder verzendkosten. NB: bestel hem wel met de Global Rom zodat je niet meer hoeft te flashen. Meer info op het forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Bedenk wel dat deze telefoon (en de meeste China phones) niet de beste LTE ontvangst heeft (hebben) voor NL. Vooral de belangrijke band 20 (800Mhz) mist (vaak), waar veel netwerken erg op leunen voor goede dekking.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ex Nunc schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:58:
Bedenk wel dat deze telefoon (en de meeste China phones) niet de beste LTE ontvangst heeft (hebben) voor NL. Vooral de belangrijke band 20 (800Mhz) mist (vaak), waar veel netwerken erg op leunen voor goede dekking.
Ach ja. Heb je dat nodig voor een beetje appen, internetten, facebooken, mail lezen? Ik heb ruim voldoende aan 3G en 4G heb ik toch regelmatig op mijn Note2. Is maar net wat je eisen zijn, maar klopt wat je zegt.

• Martijn noob
Ex Nunc schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:58:
Dat maakt me niet veel uit zit eigelijk noot op 3/4g

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enchantress
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
een lumia 950 is beter als de rest van de smartphones. alleen de app keuze is iets minder maar bedenk dan ook dat bijvoorbeeld android`s app`s 98% nutteloos zijn.

-je kan eventueel de batterij vervangen, dit kan tegenwoordig niet meer bij bijvoorbeeld samsung of iPhone.
-32GB aan opslagruimte (uitbreidbaar met microSD-geheugenkaart), dit word ook steeds minder bij andere merken.
-het OS is echt geweldig. (windows 10)
-20 megapixel camera + 4K-video
-Hexacore processor (Snapdragon 808) op 1,8 GHz, 3 GB werkgeheugen, is een snel toestel heb nog geen vastlopers gehad.
-Continuum

pricewatch: Microsoft Lumia 950 Zwart

[ Voor 9% gewijzigd door Enchantress op 10-09-2016 11:43 ]

• Martijn noob
jeroen079 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:40:
een lumia 950 is beter als de rest van de smartphones. alleen de app keuze is iets minder maar bedenk dan ook dat bijvoorbeeld android`s app`s 98% nutteloos zijn.

-je kan eventueel de batterij vervangen, dit kan tegenwoordig niet meer bij bijvoorbeeld samsung of iPhone.
-32GB aan opslagruimte (uitbreidbaar met microSD-geheugenkaart), dit word ook steeds minder bij andere merken.
-het OS is echt geweldig. (windows 10)
-20 megapixel camera + 4K-video
-Hexacore processor (Snapdragon 808) op 1,8 GHz, 3 GB werkgeheugen, is een snel toestel heb nog geen vastlopers gehad.
-Continuum

pricewatch: Microsoft Lumia 950 Zwart
Zelf vind ik windows 10 echt niet goed voor mobiel en zoals jij al zecht zijn er minder apps en het is niet veel sneller dan de rest maar wel duurder.

[ Voor 3% gewijzigd door Martijn noob op 10-09-2016 15:17 ]

Pagina: 1