Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Kwestie van e.e.a. in VBA programmeren en er een loopje van maken dat keurig alle kolommen afwerkt. Als je geen kennis hebt van zelf programmeren in VBA heeft het geen nut als ik hier extra uitleg ga geven.
In dat geval rest niets anders dan met de hand e.e.a. kopiëren of de data direct op een het juiste format laten aanleveren.
Kan je wel in VBA programmeren en heb je wat pointers nodig reageer dan even. Dan zal ik je ze geven.
In dat geval rest niets anders dan met de hand e.e.a. kopiëren of de data direct op een het juiste format laten aanleveren.
Kan je wel in VBA programmeren en heb je wat pointers nodig reageer dan even. Dan zal ik je ze geven.
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Ik kan helemaal niet programmeren helaas.
Ik dacht dat er misschien een foefje in Excel zelf zou zitten.
Ik dacht dat er misschien een foefje in Excel zelf zou zitten.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Nee, die zit er niet rechtstreeks.Maar hij is redelijk eenvoudig hoor:
En vervolgens een do while i <= LastCol waarin je Columns(i).EntireColumn.Copy enColumns(i).EntireColumn.Paste op LastRow+1. Vervolgens LastRow opnieuw bepalen, i =i +1 en loop
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Dim i as long Dim LastRow As Long Dim LastCol As Integer With ActiveSheet LastRow = .Cells(.Rows.Count, "A").End(xlUp).Row LastCol = .Cells(1, .Columns.Count).End(xlToLeft).Column End With |
En vervolgens een do while i <= LastCol waarin je Columns(i).EntireColumn.Copy enColumns(i).EntireColumn.Paste op LastRow+1. Vervolgens LastRow opnieuw bepalen, i =i +1 en loop