Mijn vraag is hoeveel PCI sloten heeft deze videokaart nodig?
Mvg Jelle
Mvg Jelle
Als je moederbord niet erg oud is, moet dat inderdaad passen. Let wel even op de dikte, hij neemt 2 sloten in gebruik van je kast.jellelamers schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:06:
oke dankjewel! dus hij past gewoon op een micro atx moederbord?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
In het slot past ie sowieso als het juiste slot aanwezig is. Of de kaart in de kast past hangt van de kast en ruimte af.jellelamers schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:06:
oke dankjewel! dus hij past gewoon op een micro atx moederbord?
Let ook even op het vermogen van je voeding want de kaart is +120Wjellelamers schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:58:
Mijn vraag is hoeveel PCI sloten heeft deze videokaart nodig?
Mvg Jelle
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
750W zegt helaas niets. Van een goed merk is 350W al voldoende, van een slecht merk kan zelfs 750W niet genoeg zijn. Zonder het type zegt 750W niets.jellelamers schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:13:
Ja had ik al gelezen zal 750 watt genoeg zijn?
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 08-09-2016 17:22 ]
Wisselt, pricewatch: MS-Tech MS-N750-VAL is niet genoeg, pricewatch: Corsair RM750x is extreem overdreven, die voeding is bedoeld voor vier GTX 1060 kaarten, maar nVidia ondersteund niet eens twee GTX 1060 kaarten in SLI.jellelamers schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:13:
Ja had ik al gelezen zal 750 watt genoeg zijn?
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq