Vraag

• adminappelgebak
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-07 16:45
Goedemiddag dames en heren,

Ik ben momenteel werkzaam als technisch beheerder van auto's bij een leasemaatschappij (technisch beheer als in uitgebreide kennis over auto's, niet ICT en betreft kantoorbaan. Ben dus niet zelf aan het sleutelen). Nu zit ik beetje rond te kijken naar een vervolgstap in mijn carriere, maar ik weet niet zo goed wat een goede vervolgstap zou kunnen zijn.

Ik heb een HBO diploma Autotechniek op zak en jaren werkervaring. Iemand enig idee wat een logische stap zou zijn of wat mogelijk wel eens een goed idee zou zijn om naar te kijken? Ik sta voor veel open en ik vind het erg leuk om nieuwe dingen te leren.

Ik hoor graag van jullie en jullie ideeën :)

Alle reacties

Verwijderd

Er is zat automative in Nederland. Ik weet dat er in Venray een grote toko zit die systemen maakt voor cabrio daken. En gezien de hoeveelheid spam die ik van recruiters krijg of ik bij Gods gratie voor die club wil werken, zoeken ze nog mensen. Stuur eens een open sollicitatie.

• adminappelgebak
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:49:
Er is zat automative in Nederland. Ik weet dat er in Venray een grote toko zit die systemen maakt voor cabrio daken. En gezien de hoeveelheid spam die ik van recruiters krijg of ik bij Gods gratie voor die club wil werken, zoeken ze nog mensen. Stuur eens een open sollicitatie.
Haha ja recruiters zat inderdaad, daar wordt ik ook gek van. Zelfs als je net een nieuwe baan hebt spammen ze je helemaal vol. Maar die ken ik inderdaad, dat is een bedrijf onder de VDL groep. Maar of dat nou een vervolgstap is? Zoiets lijkt mij meer een stap opzij... Tenzij het een functie hogerop is natuurlijk _/-\o_

Verwijderd

adminappelgebak schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:54:
[...]

Haha ja recruiters zat inderdaad, daar wordt ik ook gek van. Zelfs als je net een nieuwe baan hebt spammen ze je helemaal vol. Maar die ken ik inderdaad, dat is een bedrijf onder de VDL groep. Maar of dat nou een vervolgstap is? Zoiets lijkt mij meer een stap opzij... Tenzij het een functie hogerop is natuurlijk _/-\o_
Inalfa.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:18
Die vallen niet onder de VDL groep weet ik toevallig uit betrouwbare bron. Ze zijn wel partner voor onderdelen voor hun. Inalfa groeit enorm daarom zoeken ze ook veel mensen.

[ Voor 3% gewijzigd door alki op 08-09-2016 16:00 ]

• adminappelgebak
Aha, dat wist ik niet. Dacht dat zij ondertussen ook al wel onder VDL zouden vallen. VDL is daar in het zuiden namelijk enorm groot en heeft ook echt enorm veel bedrijven onder de VDL groep naam opereren. Maar ik zal daar eens een kijkje wagen, klinkt opzich niet verkeerd inderdaad... (hoewel een verhuizing dan wel noodzakelijk is, woon in het Gooi haha)

Verwijderd

adminappelgebak schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:13:
Aha, dat wist ik niet. Dacht dat zij ondertussen ook al wel onder VDL zouden vallen. VDL is daar in het zuiden namelijk enorm groot en heeft ook echt enorm veel bedrijven onder de VDL groep naam opereren. Maar ik zal daar eens een kijkje wagen, klinkt opzich niet verkeerd inderdaad... (hoewel een verhuizing dan wel noodzakelijk is, woon in het Gooi haha)
Denso zit volgens mij in Weesp. Mitsubishi Turbocharger zit in Almere.

Check ook deze even

https://www.ing.nl/media/...nnovatie_tcm162-77517.pdf

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2016 16:22 ]

• adminappelgebak
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:21:
[...]

Denso zit volgens mij in Weesp. Mitsubishi Turbocharger zit in Almere.

Check ook deze even

https://www.ing.nl/media/...nnovatie_tcm162-77517.pdf
Thanks! Mitsubishi Turbochargers ken ik inderdaad, echter Denso nog niet. Klinkt als een leuk bedrijf! Toegevoegd aan het lijstje van mogelijkheden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ik mis in TS wat je wilt, wat kun je goed in je huidige werk, wat bevalt goed, wat bevalt minder, wat Mis je etc.

Met iets Vaags als in je TS staat kan je niets
Pagina: 1