"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Vraag
Beste antwoord (via gamerboy op 16-09-2016 18:40)
Met applewatch heb ik geen ervaring dus kan ik je helaas weinig over zeggen, het gevoel wat ik bij Apple devices heb is dat je meer betaalt dan nodig is. Aan de andere kant zijn veel mensen in mijn omgeving wel altijd erg tevreden over hun Apple devices.gamerboy schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:40:
kijk dat vind ik een goeie redenatie. en als je nou kijkt naar de Motorola 360 zou je dan een ander aanraden voor mij of zeg je dat die enorm goed is en een berg functionaliteiten met zich mee draagt.
misschien wachten op de apple watch of zeg je die is het helemaal niet waard en zeker niet vor die prijs
De Motorola horloges hebben altijd een grote fanbase gehad, dat is natuurlijk niet voor niets. Daarnaast zien ze er gewoon goed uit.
De reden dat ik destijds voor de Huawei ben gegaan is de onderkant van het scherm. Motorola heeft daar een sensor zitten die extra functionailteit biedt maar wel zorgt voor de 'flat tyre' look. Ook is het glas van de Huawei beter bestend tegen krassen en heeft een AMOLED scherm wat voordeel biedt met aflezen in de zon en goede contrast waardes.
Wil je ze vergelijken, kijk dan op: link.
Het mooiste zou zijn om ze even in het echt te bekijken in een winkel. Dan zie je ook direct het formaat.
Alle reacties
Je openingspost is redelijk compleet. Maar wil je even concreet aangeven wat je al gevonden hebt? LG en Motorola hebben beide meerdere smartwatches.
Geef ook eventjes aan waarom je denkt dat die twee smartwatches niet voldoen.
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 15:33 ]
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Met je huidige openingspost is het onmogelijk een advies te geven.
Berichten sturen, hardloop app en de tijd zien?
Hardloop app om te gebruiken met of zonder telefoon? M.a.w. moet de watch GPS hebben?
Op watvoor manier wil je berichten sturen? Waarom niet gewoon met je telefoon, dat typt vast makkelijker en omdat je die toch al bij je hebt...
Wat is het budget?
als er een hardloop app is die zonder gps werkt mag dat ook maar wil ik dit in het advies zetten. en over de LG ik zei niet ik vind hem te duur maar ik vind hem te duur met de geleverde functies.
wat berichten betreft geef ik je gelijk maar is af en toe gewoon handig snel te kunnen antwoorden (dus ik wil de optie opzich graag hebben)
*knip*. Het mag allemaal wat vriendelijkergamerboy schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:07:
het gaat mij er gewoon om dat deze smartwatch met een hardloop app kan werken of dit nou via telefoon gaat is logisch omdat het een watch is waarvan ik zei (dat heet lezen) dat hij gekoppeld moet worden aan een iPhone.
als er een hardloop app is die zonder gps werkt mag dat ook maar wil ik dit in het advies zetten. en over de LG ik zei niet ik vind hem te duur maar ik vind hem te duur met de geleverde functies.
wat berichten betreft geef ik je gelijk maar is af en toe gewoon handig snel te kunnen antwoorden (dus ik wil de optie opzich graag hebben)
Een smartwatch koppel je aan een telefoon inderdaad (dat had ik nog niet begrepen, nu ik dat met mijn Huawei Watch heb gedaan gaat er een wereld voor me open

Wat jij vraagt kan met iedere smartwatch zo'n beetje, met een beetje Googlen had je dat zelf ook gevonden.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 12-09-2016 09:01 ]
vooral als ik kijk naar de Motorola 360 en 360 sport
waar de sport voor 2 tientjes meer heel veel meer heeft.
Het scherm zou wat beter af te lezen moeten zijn in de zon en hij heeft GPS aan boord. In sommige reviews komt de heartrate sensor er echter niet heel goed vanaf maar als je zo fanatiek wilt bijhouden wat je doet met sport dan koop je wellicht beter een fitnesstracker.
Ik vind zelf een sportuitvoering (alle fabrikanten) of een fitnesstracker o.i.d. niet passen bij een alledaagse stijl of onder een pak ofzo met die plastic bandjes.
misschien wachten op de apple watch of zeg je die is het helemaal niet waard en zeker niet vor die prijs
Met applewatch heb ik geen ervaring dus kan ik je helaas weinig over zeggen, het gevoel wat ik bij Apple devices heb is dat je meer betaalt dan nodig is. Aan de andere kant zijn veel mensen in mijn omgeving wel altijd erg tevreden over hun Apple devices.gamerboy schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:40:
kijk dat vind ik een goeie redenatie. en als je nou kijkt naar de Motorola 360 zou je dan een ander aanraden voor mij of zeg je dat die enorm goed is en een berg functionaliteiten met zich mee draagt.
De Motorola horloges hebben altijd een grote fanbase gehad, dat is natuurlijk niet voor niets. Daarnaast zien ze er gewoon goed uit.
De reden dat ik destijds voor de Huawei ben gegaan is de onderkant van het scherm. Motorola heeft daar een sensor zitten die extra functionailteit biedt maar wel zorgt voor de 'flat tyre' look. Ook is het glas van de Huawei beter bestend tegen krassen en heeft een AMOLED scherm wat voordeel biedt met aflezen in de zon en goede contrast waardes.
Wil je ze vergelijken, kijk dan op: link.
Het mooiste zou zijn om ze even in het echt te bekijken in een winkel. Dan zie je ook direct het formaat.