Marantz SR5002 reciever uitbreiden met wireless speakers ??

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• bobke77
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 22:08
Al sinds jaren heb ik een Marantz SR5002 met hierop een setje Mordaunt Short Genie aangesloten in 5.1 opstelling.
Een heerlijk klinkende set die prima op elkaar iaf is gestemd.

Nu gaan we binnenkort verhuizen, en de open keuken wordt nu vervangen door een enigszins afgelegen keuken waarbij het geluid uit de Genie's niet meer te horen is in de keuken.
Zodoende ben ik aan het zoeken om de SR5002 uit te breiden met een draadloze speakerset.

Echter ik kom bijna alleen maar mmogelijkheden tegen waarbij er naar de receiver toe gestreamd wordt ipv van de receiver af. Uitzondering hierop is de Sonos Connect, maar eerlijk gezegd vind ik €349 aan de prijzige kant. Hierbij moet ook nog een speaker aangeschaft worden.

Wie heeft hier duidelijkheid over wat de mogelijkheden zijn ?

Ik wil dus de muziek van de receiver (radio, cd, dvd etc) ook op mijn wireless speaker kunnen horen ...

Gr
Bob

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Moet de luidsprekers ook nog synchroon lopen met de rest van luidsprekers? Want dat kan dus niet.

Edit : Zoiets is alleen geschikt voor een zone 2 of 3 bijvoorbeeld

[ Voor 26% gewijzigd door Lip op 08-09-2016 14:38 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• bobke77
Lip schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:37:
Moet de luidsprekers ook nog synchroon lopen met de rest van luidsprekers? Want dat kan dus niet.
Dat is wel de bedoeling ja. Dus dat de muziek zonder vertraging uit ALLE speakers komt (en niet de Genie's 0.5 seconde eerder oid).

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Dat kan je sowieso vergeten met draadloze luidsprekers. Draadloze luidsprekers zullen altijd een afwijking in de delay hebben wanneer je die gaat mengen met bedrade luidsprekers.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• bobke77
Waar praat je dan over ? Is dit niet in te stellen met de delay functie in de receiver ?
Is dit ook het geval als je de Sonos Connect toepast ?

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Pagina: 1