Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Vraag
Alle reacties
dat sluit een en ander uit.
Ik was vergeten te vermelden dat ik 'weer' een nieuwe simkaart had aangevraagd. Ik denk namelijk niet dat dat het probleem gaat oplossen aangezien ik vorige week een nieuwe heb geplaatst en het probleem al een paar weken speelt, door ook daarvoor al. Maar toch bedankt voor je reactieArjant2 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:12:
eerst maar even wachten tot de nieuwe sim binnen is?
dat sluit een en ander uit.
[ Voor 11% gewijzigd door StopEcocide op 08-09-2016 14:17 ]
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Krijg je de melding dat hij niet gevonden wordt of wat?
You're right if the last 6 of your IMEI number falls in the following range you're at Risk.StopEcocide schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:16:
[...]
Ik was vergeten te vermelden dat ik 'weer' een nieuwe simkaart had aangevraagd. Ik denk namelijk niet dat dat het probleem gaat oplossen aangezien ik vorige week een nieuwe heb geplaatst en het probleem al een paar weken speelt, door ook daarvoor al. Maar toch bedankt voor je reactie
000001-585557
Deze IMEI nummers zouden bekend moeten zijn bij Samsung en ze zouden hem voor je moeten omwisselen als je daarom vraagt.
Daar kunnen ze je vast wel vertellen of het een bekend probleem is.
In mei is de garantie vervallenMomus schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:19:
[...]
You're right if the last 6 of your IMEI number falls in the following range you're at Risk.
000001-585557
Deze IMEI nummers zouden bekend moeten zijn bij Samsung en ze zouden hem voor je moeten omwisselen als je daarom vraagt.
Niet in dit soort gevallen natuurlijk.
Als je IMEI in die range valt, mag je van Samsung verwachten dat ze dit nog voor je oplossen.
Mijn IMEI nummer is *knip*535484... Valt niet echt binnen de range ben ik bang...Momus schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:49:
[...]
Niet in dit soort gevallen natuurlijk.
Als je IMEI in die range valt, mag je van Samsung verwachten dat ze dit nog voor je oplossen.
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 15:39 . Reden: IMEI verwijderd ]
Niet? Kijk eens naar de laatste 6 getallen, zoals aangegeven?StopEcocide schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:55:
[...]
Mijn IMEI nummer is *knip*535484... Valt niet echt binnen de range ben ik bang...
En dan eens naar de range waar hij in moet vallen?
[ Voor 51% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 15:39 ]
Zojuist gebeld met Samsung Service Center. Toestel kan niet vervangen worden, want buiten de garantie. Heb ze over jouw oplossing verteld, maar daar was niets over bekend. Zou beter een nieuw toestel kopen dan laten repareren. Volgende toestel wordt geen Samsung.Momus schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:01:
[...]
Niet? Kijk eens naar de laatste 6 getallen, zoals aangegeven?
En dan eens naar de range waar hij in moet vallen?
Bedankt voor jullie reacties en hulp.
Ik zou iets standvastiger zijn als ik jou was...StopEcocide schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:18:
[...]
Zojuist gebeld met Samsung Service Center. Toestel kan niet vervangen worden, want buiten de garantie. Heb ze over jouw oplossing verteld, maar daar was niets over bekend. Zou beter een nieuw toestel kopen dan laten repareren. Volgende toestel wordt geen Samsung.
Bedankt voor jullie reacties en hulp.
Fabricagefouten moeten gewoon onderkend worden.
Heb je een bron voor deze tekst, zodat de TS'er iets heeft om op te staan, als die nogmaals met de klantenservice belt?Momus schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:19:
You're right if the last 6 of your IMEI number falls in the following range you're at Risk.
000001-585557
[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 15:44 ]
Heb ook diverse dingen geprobeerd uit dit forum, maar geen succes.
http://forum.xda-develope...sim-card-removed-t3113480
Ik zal even de volledige link geven, dat is wel zo makkelijk:
http://www.tomsguide.com/...card-detected-reboot.html
[ Voor 16% gewijzigd door Momus op 08-09-2016 15:52 ]
Edit: Het werkt.
[ Voor 5% gewijzigd door StopEcocide op 10-09-2016 20:57 ]
Nieuwe simkaart aangevraagd, probleem is gebleven.
Telefoon net 2,5 jaar oud, dus garantie ho maar waarschijnlijk.
Terwijl ik echt het idee heb dat dit een produktie/ontwerp fout is bij dit model
En ik zie zoveel mensen met hetzelfde probleem dat ze bij samsung niet kunnen ontkennen dat het een systematisch probleem is. Ga de oplossing uit het genoemde topic hierboven maar eens proberen,
En samsung emailen, afhankelijk van hoe ze het oppakken gaat dit waarschijnlijk wel mede bepalen of de volgende nog een samsung wordt.
[ Voor 35% gewijzigd door Emcee op 21-09-2016 23:18 ]
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross