Verlopen abonnement verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 14.648 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:17
Is het ook mogelijk om een verlopen abonnement te verwijderen? Zo ja, hoe?

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:25
Gait schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:23:
Is het ook mogelijk om een verlopen abonnement te verwijderen? Zo ja, hoe?
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:17
Wanneer je je abonneert op een bepaalde dienst zoals Apple Music dan komt dit in je Apple ID te staan met de duur van je abonnement. Maar deze blijven er in staan ook al is je abonnement verlopen.

Het is niet dat de betaling nog doorloopt, maar ik zou de abonnement die verlopen zijn graag helemaal verwijderen.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Waarom zou je het verwijderd willen hebben? Je Apple ID houdt een lijst bij van alle aankopen die je hebt gedaan. Je kan de digitale factuur weggooien maar op een bankafschrift kun je de transactie ook niet verwijderen.

[ Voor 31% gewijzigd door iAR op 08-09-2016 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cajun
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-01-2022

Cajun

Agression comes back to you.

Ik zou dat ook wel willen weten of dat mogelijk is, en wat maakt het uit waarom ik dat zou willen weten?

Mijn vraag is dus ook: kun je verlopen abonnementen verwijderen uit de iphone geschiedenis?

Cajun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een ruim 5 jaar oud topic kicken met zo'n magere vraag is niet echt gewenst. Als je zoekt naar ios remove expired subscriptions vind je al de nodige informatie: je kunt ze niet verwijderen, maar ze verdwijnen na 1 jaar.

Dit topic gaat dan ook op slot. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel duidelijk wat je vraag is, waar je naar gezocht hebt en wat je gevonden hebt, en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je al lang en breed zelf hebt geprobeerd.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.