Gratis sms-en bij nieuw Ziggo abonnement: wat is de valkuil?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 21:16
Ik kreeg van Ziggo een aanbod om mijn abonnement om te zetten. Het lijkt erop dat er alleen een verschil zit bij sms: van 75 naar onbeperkt. Aangezien ik toch zelden een sms stuur, boeit het me weinig. Maar het zou kunnen dat er meer aan de hand is (ik krijg bv ook weer een nieuwe simkaart).

Dit stond in het aanbod van Ziggo:
Je huidige bundel:
Mobiel Veel voor € 7,50 per maand

200 MB
3G netwerk
75 belminuten of 75 sms’jes

Je nieuwe bundel:
Mobiel Regelmatig 3G voor € 7,50 per maand
200 MB
3G netwerk
75 belminuten en onbeperkt sms’en
Mijn vraag: wat is hier aan de hand, waar zit de adder in op of onder het gras?

Beste antwoord (via ikweethetbeter op 08-09-2016 16:39)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 11:25

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het is maandelijks. Ziggo is zelf geswitched van contract. Voor het omzetten zul je ook een SIM wissel ontvangen. De nieuwe contracten zijn gewoon voordeliger dan de oude. Geen adders onder het gras.
Nog steeds maandelijks opzegbaar.

Alle reacties

• PmBb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 21:15
Wellicht ga je van 4G naar 3G?
Naam van de bundel wordt Mobiel Regelmatig 3G.

Ik zie echter beide bundels niet op de site van Ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 21:03

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Bij beide staat 3G netwerk.
Maar SMS kost een operator toch vrijwel niets? Dus gratis SMS kost 3x niks. Je krijgt gewoon een (voor de operator) erg goedkoop extra'tje.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Voor de provider is het fijn dat je weer een jaar bij hen zit, in dit geval is los daarvan deze aanbieding niet in jouw nadeel qua specificaties. Maar SMS'en, dat gebruik ik bijvoorbeeld echt 1 x per 3 maand, het is voor de meesten ook geen reuzensellingpoint. Voor 7,50 of een tientje heb je soms ook leuke aanbiedingen extern.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
ikweethetbeter schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:22:
Mijn vraag: wat is hier aan de hand, waar zit de adder in op of onder het gras?
Wat voor abonnementsduur gaat dit over? Is dit maandelijks opzegbaar of zit je er meteen weer 1 of 2 jaar aan vast?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 11:25

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het is maandelijks. Ziggo is zelf geswitched van contract. Voor het omzetten zul je ook een SIM wissel ontvangen. De nieuwe contracten zijn gewoon voordeliger dan de oude. Geen adders onder het gras.
Nog steeds maandelijks opzegbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Het was het oude, maandelijks opzegbare, mobiele instap abonnement voor mensen die al Ziggo hadden. Dit abonnement van €7,50, waar ik er 2 van heb, probeerden ze eerst om te zetten naar een abonnement van €9,00 per maand. Omdat ik dat nergens voor nodig vind (genoeg wifi en wifi spots), heb ik dat niet gedaan.

Maar bij deze update, die niets meer kost, kon ik geen nadeel vinden. Vandaar dat ik hier de vraag stelde.

Bedankt voor de antwoorden!

• ICT Consultant
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-08-2024
Blijf je wel op het Vodafone netwerk, of heeft Ziggo een ander netwerk waarop ze meeliften? Daar lijkt het op omdat er een nieuwe simkaart wordt geleverd. Maar met de samenwerking tussen Ziggo en Vodafone lijkt me dat tegelijk erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Ik heb nog even alles uitgezocht, en hier krijg je overal antwoord op. Je gaat dus niet naar een ander netwerk van een andere provider.
Pagina: 1