Kleine receiver voor bij HKTS 7

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Daan-Hartje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-09-2020
Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een receiver van maximaal 39cm breed en 11cm hoog waarop een (reeds in mijn bezit) Harman/Kardon HKTS 7 - 5.1 luidsprekerset aangesloten kan worden. Ik heb bij deze speakerset een Onkyo TX-SR507 receiver, maar deze past niet in het (nieuwe) televisiemeubel. Het vinden van een kleine receiver blijkt echter moeilijker dan gedacht.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 16:50
Deze zou in theorie moeten passen, echter kom je misschien wel in de problemen qua warmte:

pricewatch: Marantz NR1606 Zilver
pricewatch: Marantz NR1605 Zwart

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:45

FeaR

In GoT we trust

NL_Scratch schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:53:
Deze zou in theorie moeten passen, echter kom je misschien wel in de problemen qua warmte:

pricewatch: Marantz NR1606 Zilver
pricewatch: Marantz NR1605 Zwart
En wat doe je met die centimeters links/rechts? De hoogte is al een issue wat de zoektocht lastig maakt met naar mijn weten alleen de bovenstaande Marantz, met daarnaast zou je nog bij Pioneer en Yamaha kunnen kijken. Maar dat is alleen qua hoogte. Die 39 cm breedte is geen standaardmaat die in HiFi wordt gebruikt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 16:50
FeaR schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:59:
[...]

En wat doe je met die centimeters links/rechts? De hoogte is al een issue wat de zoektocht lastig maakt met naar mijn weten alleen de bovenstaande Marantz, met daarnaast zou je nog bij Pioneer en Yamaha kunnen kijken. Maar dat is alleen qua hoogte. Die 39 cm breedte is geen standaardmaat die in HiFi wordt gebruikt.
oep, had in inderdaad alleen even naar de hoogte gekeken :P

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:13
En daar komt nog bij; is die 39x11 de maat van de opening in het kastje? Oftewel is er rekening gehouden met voldoende ademruimte?

De pricewatch geeft maar 1 optie;
https://tweakers.net/cate...TyIGpMEWoMDZDUGBqC1dTWAgA

[ Voor 50% gewijzigd door LA-384 op 08-09-2016 20:13 ]

• Daan-Hartje
Dat is enkel nog de maat van de opening...
Zou dat voldoende zijn voor de BDS 580?
Hoewel aan de dure kant lijkt het ook de enigste optie te zijn.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:13
Ben bang dat de pricewatch het fout heeft. Op andere sites lees ik dat het apparaat 40cm breed is.
Ik ben bang dat je een enorme miskoop hebt begaan wat audio meubel betreft.

Soms snap je niet waarom ze zich niet gewoon aan gangbare maten houden bij het ontwerp van zo'n meubel...

[ Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 08-09-2016 21:23 ]

• Daan-Hartje
Haha, daar lijkt het inderdaad wel op. Ik ga morgen maar eens kijken of ik er wellicht wat aan kan vertimmeren.
Bedankt voor de moeite allemaal.
Pagina: 1