Vraag

• Haasje91
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Ik heb sinds kort een eerste huisje gekocht en ben nu bezig met de inrichting. Omdat ik met enige regelmaat serie en films kijk vindt ik het belangrijk om (voor mijn budget) goed beeld en geluid te hebben.

Momenteel heb ik een 4 jaar oude Samsung smart tv 32", maar ik vind het beeld te klein voor de woonkamer. Verder niets bijzonders. Formaat woonkamer is overigens gewoon standaard hoekwoning.

Nu heb ik bijzonder weinig verstand van tv's en audiosystemen. Wellicht kunnen jullie mijn kennis wat opbrengen. Ik heb een budget van zo'n 1250 - max 1500 totaal. Ik begrijp dat ik hiervoor geen thuisbioscoop na kan bouwen. Maar wil er wel het beste uithalen.

Zelf kom ik er niet uit, met al die verschillen in beeld en geluid. Graag jullie advies

Alle reacties

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:13
De topicstart is wat summier. Tweakers heeft een heel mooi invulformulier toegevoegd aan alle nieuwe topics, dat heb je gewoon compleet overgeslagen.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het budget voor het een zal afhangen van de eisen voor het ander.
En op "ik heb een tv en geluidsset nodig, budget is 1250-1500" komt doorgaans niet veel reactie. Je mag best wat voorwerk verrichten, dan kijken wij wel of het een verstandige keuze is.

[ Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 08-09-2016 20:07 ]

• Haasje91
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Dankje, was mijn eerste topic ;). Ik ga eens even wat rond snuffelen en dan kom ik terug.